Outfit ~ the girl with the sunnies

10:00

 Een zonnebril in Maart? Is dat wel nodig? Uhm ja, natuurlijk! Als de zon schijnt, draag ik liefst meteen 'a good pair of sunnies'. Vooral als ze nieuw zijn word ik daar erg blij van... ;) 
In de outfitpost van vandaag draag ik een blouseje van de Zara dat jullie als het goed is wel bekend voor komt. Deze keer heb ik hem alleen anders gecombineerd dan in een vorige outfitpost, waardoor het geheel er totaal verschillend uit ziet. Luv de zwarte, high waisted broek met drie knopen in combinatie met deze blouse. Klik op 'read more' voor de outfitfoto's.

Blouse: Zara // High waisted skinny jeans: Primark // Sunglasses: Tally Weijl // Shoes: van Arendonk // Earrings: Tally Weijl // Rings: Primark // Bracelet: Amsterdam Fashion Centre

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het achter bij de comments!
Ennuh, volg je me al via Bloglovin' en Instagram?

You Might Also Like

21 reacties

  1. Wauw, staat je heel leuk! Heerlijk met dit weer.

    ReplyDelete
  2. Leuke look! Love your sunnies :-)

    ReplyDelete
  3. Fijne outfit! Je blouse staat inderdaad heel tof bij die broek!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  4. Als de zon schijnt heb je inderdaad gewoon een zonnebril nodig! En die van jou is echt gaaf!

    ReplyDelete
  5. Wauw, je bent echt super mooi en je hebt een hele leuke kledingsstyle!

    Liefs, Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw wat een lieve comment! Dankjewel!

      Delete
  6. Wat een leuke outfit, mooie fotos ook!

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit en mooie foto's!

    ReplyDelete
  8. Mooie kleur heeft die blouse, heel bijzonder! Leuke foto's :)

    ReplyDelete
  9. Leuke zonnebril, en een gave broek! Liefs Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  10. Die eerste foto is zo mooi, de zonnebril staat je ook echt goed!

    ReplyDelete
  11. je hebt een prachtig figuurtje de eerste foto vind ik prachtig!

    ReplyDelete
  12. De eerste foto is echt prachtig! Model hoor! Mooi je zonnebril <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  13. Leuke zonnebril! Zodra het zonnetje zich laat zien, trek ik die van mij ook altijd direct uit de kast. :D

    ReplyDelete
  14. "Een staart staat mij niet" ~ quote by Isabella Dams ...... ;)
    Niet dat ik dat vind hoor, I think you're beautiful whatever you wear, say or do :)
    I like you hon <3 Kusjee!

    (en om Irene Bosman te quoten: That ass thooo)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jaaa ik twijfel nogal eens over mijn haar en een paardenstaart... Maar jij bent zo abnormaal lief ♥ I luv joe 'koekie' ;)

      (En hahaha foei gedraag jij je, net als Irene, ook eens Daantje van der Poel ;)

      Delete