New in (accesoires) & fave music ATM

06:01

Wów, nog meer fotogenieke bloemen... Haha jup, dat klopt. Deze die je op bovenstaande foto kunt bewonderen staan nu bij ons op de eettafel. Alleen maar liefde ♥ want ze zijn zo mooi...
Maar goed, genoeg gepraat over het onderwerp 'bloemen'; vandaag deel ik mijn twee nieuwe accesoires èn favoriete muziek van dit moment met jullie. Jaja, lekker multifunctioneel artikel, ga er maar voor zitten zou ik zeggen.

La musique préférée


Zoë Tauran is een meisje waar ik ooit tegelijkertijd mijn Blind Auditie mee deed bij the Voice Kids. Inmiddels is ze niet alleen lid van TP4Y, maar maakt ze solo ook geweldig mooie covers. Haar Youtube-kanaal is zeker het bekijken waard! Bovenstaande cover is één van mijn favorieten.
Een liedje van Ariana Grande. Tja, hoe kan het eigenlijk ook anders. Tijdens mijn voorjaarsvakantie kwam 'One last time' uit en ik heb het helemaal kapot gedraaid.
'Drunk in love' van Beyoncé is niet bepaald het nieuwste nummer, dat weet ik... Toch hoort het echt in dit rijtje thuis. De laatste tijd ben ik weer wat meer gaan luisteren naar liedjes van 'Queen B', zoals ik dat vroeger nog wel eens deed. Dit liedje vind ik echt heerlijk om naar te luisteren.
Nog zo'n 'gouwe ouwe'... Maar dan nog ouder dan het vorige nummer en weer totáál anders. Norah Jones is een zangeres met songs waar ik helemaal rustig van kan worden. Ik luister dit de laatste tijd wel eens een halfuur voordat ik ga slapen of als ik bijvoorbeeld heel gestrest ben door school. Ontzettend chille muziek!
'Hold back the river' van James Bay hoorde ik iets minder dan een maand geleden voor het eerst bij zangles en sindsdien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. De tekst vind ik heel mooi en de melodie is zeker pakkend!
Als je DIT nummer niet kent mag ik denk ik oprecht zeggen dat je de laatste tijd onder een steen hebt geleefd. Oh man, Bruno Mars, ik hou van je. Ik blijf altijd een grote voorliefde hebben voor zijn muziek. Zo knap als je luistert naar uit hoeveel verschillende lagen dit liedje is samengesteld. 

Les nouveaux accesoires

Oplettende volger? Dan herken je deze oorbellen wellicht wel uit mijn vorige outfitpost! Ik wilde lange tijd ontzettend graag 'van-die-Dior-lookalikes'. Nou jongens, ik heb ze, hoor. 
Tijdens mijn skivakantie heb ik mijn favoriete zonnebril uit Lissabon gemold en ik baalde als een stekker. Toen ik afgelopen woensdag op zoek was naar een nieuwe zonnebril, viel mijn oog op deze oorbellen. Tja, dan maar iets meer geld uitgeven dan gepland. Zoveel meer was het nou ook weer niet: het setje was slechts €2,95.
Dan is deze zwarte zonnebril van de Tally Weijl het exemplaar wat ik uiteindelijk mee naar huis nam. Hij kostte slechts €7,00 (er is er weer eentje cheap bezig hoor) dus ik hoop dat 'ie even mee kan. Het model lijkt een beetje op een zonnebril van Forever21 die ik vorige zomer heel vaak heb gedragen (maar ja, ook deze heb ik kapot gekregen. Misschien ook niet heel erg slim om een zonnebril zonder bescherming in je overvolle boekentas te gooien, Isabella).

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes? En hebben jullie nog aanraders op het gebied van muziek? Laat het me weten!

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wat een leuke nieuwe accessoires! Ik vind de nummers die je geplaatst hebt erg leuk

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie foto's! Ik ben ook helemaal bloj met mijn Dior look-a-likes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjeeee:) Ja, Dior look-a-likes zijn zo leuk^^ Liefs

      Delete
  3. Leuke accessoiretjes! Coole zonnebril. Liefs! X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  4. Die liedjes zijn allemaal zo leuk :) best wel erg, ik kende ze niet allemaal... maar ik ga ze wel vaker beluisteren :D

    ReplyDelete
  5. Supertof artikel! Ik volg Zoë op Instagram en luister dan wel eens wat stukjes. Maar nu ben ik erg benieuwd naar haar youtubekanaal, want ze heeft een geweldige stem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah wat leuk! Ja precies, ik kwam haar een tijd geleden ook weer tegen via Instagram en toen ben ik haar op gaan zoeken op Youtube :)

      Delete
  6. Leuke aankopen! Ik wil die box van Dr Dre ook heel graag :-D..
    Van wat voor muziek hou je?

    Liefs Chantall

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat een prachtige foto's maak je zeg <3 xo

    ReplyDelete
  8. Those pearls look so lovely! I'm obsessed <3 Also, love these music choices! uptown funk is so popular right now and beyonce's always a good choice ;)
    Thank you for your lovely comment on my blog! :)

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    Hope you're having a beautiful day! xx

    ReplyDelete