My life in pictures on Instagram

06:02

1. Les macarons // 2. Overal mooie bloemen in huis... Want mama heeft nog steeds haar been gebroken en er zijn heel veel lieve mensen op deze wereld;) // 3. Hoe ik in godsnaam zelf mijn outfitfoto's maak?! Nou, zó dus. // 4. Throwback naar de reis naar Amerika afgelopen zomer. Ik wil zo graag een keer terug.

De laatste tijd ben ik best actief op Instagram. Misschien best wel een beetje heel erg. Sinds ik dan eindelijk de app 'VSCO-cam' heb uitgevonden, ben ik niet meer te houden en zet ik elke dag minstens één foto online. (Overigens, ik wist stiekem allang van het bestaan van 'VSCO-cam', maar er was er hier eentje te lui om het op haar Iphone te installeren...)
Mijn schoolgenootjes irriteerden zich op het begin wel een beetje aan die onverwachte storm van foto's, maar ik heb het idee dat ze het inmiddels wel kunnen waarderen. De combinatie Isabella & blog is tegenwoordig alom bekend, dus ik kan altijd aan komen met het 'ja, je weet toch, ik blog'-smoesje als mensen vragen waarom ik nu alwéér een foto heb gepost. Verder ben ik gek op fotografie, dus eh, blame it on mijn hobby's.
Hoe dan ook: het leek me wel leuk om wat Instagram-foto's met jullie te delen, omdat ik weet dat een hoop van mijn lezers me niet volgen op dit social media network. My life in pictures on Instagram. Excuses alvast voor de hoeveelheid food-foto's trouwens, want ik hou nu eenmaal van lekker eten en leg dat dan ook graag vast op camera...

 1. Mijn kat is heel cute (maar wil hier eigenlijk vooral heel graag een snoepje...) // 2. Stiekem een foto maken bij studiebegeleiding. *Badass* // 3. Ik had een nieuw shortje gekocht bij de Zara! Hij is zo ontzettend leuk. // 4. Gezond ontbijtje... Sojayoghurt met muesli, rozijnen en appel. Yummy! 

 1. Een tijdje geleden dronk ik heel erg lekkere koffie met Laura. We dronken koffie bij Little Collins, één van mijn favoriete koffietentjes in Amsterdam. Zeker een aanrader! // 2. Naar babyfoto's kijken met een van mijn beste vriendinnen en haar nicht. We kennen elkaar al zo lang! // 3. Ik 'maakte' zelf een shirt... // 4. Miso soup as an inbetween. Lekker, gezond en je wordt er best even wakker van door het zoutgehalte. Dat heb ik soms wel even nodig.

1. Bah, wiskunde // 2. Dit wil ik zo graag een keer maken... Omgekeerde ananastaart, een recept van Jamie Oliver. Liefde voor zijn kook- en bakkunsten. // 3. Door de stad naar het station lopen. Ik hou van Den Bosch. // 4. Theemomentjes. Altijd leuk om vast te leggen.

Benieuwd naar de rest van mijn Instagram-feed? Klik dan hier.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik ga je Instagram account eens volgen, leuke foto's! :)

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Wat gaaf dat je dat shirt zelf hebt gemaakt, hij is heel leuk!

    ReplyDelete
  3. Aaaaah Isabella, ik vind je foto's echt met de dag mooier worden (en dat terwijl je foto's sinds het begin al echt prachtig zijn!). Laaaaaahf 'em <3333 XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Lauraaa dankjewel:) Well I laaafh your pictures^^ x

      Delete