In love with 70-ish jewelery

06:02


'Van die Brandy Melville-achtige kettinkjes met zo'n handje eraan, je weet wel. Jij hebt er toch ook één? Waar heb je die gekocht? Oh balen, die heb je gekregen...' Zo ging het de afgelopen twee maanden. Zoals je op de bovenstaande foto's kan zien, heb ik er eindelijk 'ook één'. Hoe? Ik kreeg een veel te grote armband van mijn oma, waaraan zo'n handje hing. Ik bedacht me ineens dat ik ergens nog een zwart koordje had liggen, en zo maakte ik in feite mijn eigen ketting. I'm in love with it. 
Ik weet niet wat het is, maar op de één of andere manier draag ik mijn statement-kettingen nog maar maximaal 1 keer per week. Alsof ik uit het niets ben geswitcht van groot en opvallend naar naar klein en subtiel. Zo besloot ik van het weekend mijn kleine oorbellen uit Singapore ineens weer te dragen. Mijn opa woont in Singapore, en elke zomer komt hij naar Nederland. Twee zomers geleden kreeg ik deze van-glas-gespoten oorbellen. Ze zijn zo bijzonder!
Nu ik er langer over nadenk, merk ik dat ik in korte tijd sowieso wel veranderd ben in een aantal dingen... Ik ga liever voor 'gezond en vullend' dan 'ongezond en vet' eten, ik begin spontaan weer veel meer oudere muziek te luisteren... Misschien heeft het iets te maken met het feit dat het lente wordt of zo? Stiekem heeft het seizoen een hoop invloed op mij, haha! Hoe zit dit met jullie?  Laat het achter bij de comments! 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Heel herkenbaar ... Zelf kies ik ook voor gezonder/biologisch eten & van de grote en opvallende statement kettingen ben ik ook overgestapt naar klein en subtiel.. En het bevalt me net als jij dat hebt, prima! En oooooh, de lente... Ja dit seizoen heeft ook zo'n invloed op mij en mijn humeur.. Ik word zo vrolijk..
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  2. Jaa, Hamsa handjes zijn zo leuk! En ik verander ook constant met alles, kledingstijl, muziek of gewoon hele kleine dingen. Ik denk dat het niet alleen de lente is hoor, maar gewoon het opgroeien!

    ReplyDelete
  3. Ik vind het er heel erg leuk uitzien

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie oorbellen! Heel herkenbaar, al is het niet per se zo dat ik veel verander, voor m'n gevoel ben ik heel breed ofzo haha...
    X Emma

    ReplyDelete
  5. Ja hééél tof!! Beetje boho-achtig, ik krijg er zin in de zomer van haha!

    ReplyDelete
  6. Heel erg leuke juwelen! Ik hou er zelf ook wel erg veel van, van die stijl! Ik vind je ketting echt heel mooi! (en heel brandy melville achtig haha) :) xx Naomi in Wonderland

    ReplyDelete
  7. Die eerste foto is echt heel mooi, je hebt ook echt een beetje die 70's look:)
    En inderdaad een prachtig kettinkje, goed dat je hem zelf hebt gemaakt!

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's Bella en ik heb trouwens het idee dat ik dat armbandje ergens van ken... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjeee Ilse! Hahaha jaaa ik had hem vandaag om :) Liefs

      Delete
  9. Leuk! Ik hou er ook wel van. Liefs :-) X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  10. Ik ga je nomineren voor de liedster award, ben bezig met het artikel. Lovess'

    ReplyDelete
  11. Darling, you blog is so beautiful! I’m impressed! Your photos and posts are amazing! I’ll be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete