I painted/drew/sketched some quotes

13:32

Hè? Isabella die schildert? Ja, dat klopt. Ik volg al een tijdje 'van die Instagram-account van creatievelingen die zo nu en dan een nieuwe quote posten' -die ze dan zelf hebben geschilderd. Al een lange tijd wilde ik dit zelf ook een keer gaan proberen, maar op de één of andere manier kon ik mezelf er niet echt goed tot aanzetten. Tòdat ik een tijdje geleden dit artikel zag waarin Arjanne zelf haar eigen wallpapers had ontworpen. Ik twijfelde geen moment meer en bedacht ik me dat het toch echt tijd werd om mijn creatieve skills eens te testen (ha-ha, nou ja, ik hou van schilderen en heb Kunst in mijn vakkenpakket op school). Het eindresultaat is eigenlijk nog best wel oké geworden, al zeg ik het zelf. Daarom besloot ik het met jullie te delen.

Zouden jullie meer van dit soort posts willen zien? Laat het me weten!



You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat super leuk! Heel creatief gedaan, dit soort dingen zouden bij mij sowieso mis gaan haha.

    ReplyDelete
  2. Heb je dit op de computer gedaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, dit heb ik echt geschilderd en ik heb gewerkt met inkt:)

      Delete
  3. Wat leuk gedaan!!

    ReplyDelete
  4. Awh superleuk ! Ik wou al heel lang zo iets proberen. Ga ik snel doen !

    ReplyDelete
  5. Superleuk dat je dat zelf hebt gedaan!

    ReplyDelete
  6. Super leuk en ziet er mooi uit!

    x

    ReplyDelete
  7. Wat mooi zeg! Vooral ook leuk met een gekleurd achtergrondje. Heb je dat gedaan met waterverf?

    ReplyDelete
  8. These are amazing! Definitely such a lovely pick-me-up ;)
    I'm in love with the "Monday's are for coffee" illustration! Very cute and so perfect for my exact feelings at the moment haha
    Anyways, thank you so much for your lovely comment on my blog, Isabella! :)

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    Hope you're having a beautiful day! xx

    ReplyDelete
  9. Super leuk & creatief!
    Heerlijk!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  10. Wauw prachtig! Je bent echt overal goed in, superleuk :D
    X Emma

    ReplyDelete
  11. Zooo leuk, Isabella! Ze zijn echt mooi geworden, inderdaad een multitalent ;)

    ReplyDelete