Hotspot ~ the Vintage Room Den Bosch

06:02


Zoals een aantal van jullie wellicht al wel hadden opgemerkt heb ik een lichtelijke cactus-verslaving. Ik moet toegeven, misschien loopt het inmiddels wel een béétje uit de hand. Zo schreef ik twee weken geleden in dit artikel over een vrij gênante ervaring toen ik naar studiebegeleiding aan het lopen was. Ik kwam langs een winkel waar ze enorm veel cacti verkopen, en kon het niet laten om een foto te maken van de etalage. Nu, twee weken later, typ ik een artikel over diezelfde winkel. Hotspot nummer twee!


The Vintage Room is een grappig winkeltje, gevestigd aan de Snelle Straat in Den Bosch (exact, dat is in dezelfde straat als waar OAK je kan vinden). Je vindt er niet alleen cacti, maar ook vintage lampen, Mocchichi poppen, andere kleine schattige plantjes en nog een hele hoop meer bijzondere accessoires voor in huis. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik een aantal cacti die ze verkopen wel angstaanjagend groot vind, haha! Voor alsnog is de winkel in zijn geheel werkelijk een pláátje en het is daarmee zeker het bezoeken waard. 

Van plan een bezoekje te brengen aan 'the Vintage Room'? De winkel is te vinden in de Snellestraat in Den Bosch. Dit zijn de openingstijden:


Di: 10:00 – 18:00 uur
Wo: 10:00 – 18:00 uur
Do: 10:00 – 21:00 uur
Vrij: 10:00 – 18:00 uur
Za: 10:00 – 17:00 uur
Zo: Op afspraak

Koopzondag iedere eerste zondag van de maand 13:00 – 17:00

You Might Also Like

9 reacties

  1. It’s such a great post! Thank you for sharing this!
    By the way, I’m in love with your blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  2. Dit is echt perfect! Maar snel heen.

    ReplyDelete
  3. Aaah, wat leuk zeg! Ik wil hier echt heen, ahaaa.

    ReplyDelete
  4. Ahhh... Weer een Hotspot, zo leuk! Nu wou ik echt dat ik in Den Bosch woonde, al die leuke winkels! Ik moet er zeker een keer heen (want tja.. ik ben er nog nooit geweest!)

    ReplyDelete
  5. Ah weer zo'n leuke hotspot, heel gaaf<33

    ReplyDelete
  6. Wauw! haha als ik dit aan men vriend laat zien, die is helemaal zot van cactussen ^^ xx

    ReplyDelete
  7. Haha het ziet er op en top hipster uit, heerlijk! Ik woon toevallig in de buurt van Den Bosch, dus ik ga er denk ik snel eens een kijkje nemen :)

    ReplyDelete
  8. dat ziet er echt heel gezellig uit! Als ik een keertje in de buurt ben ga ik er zeker langs!

    ReplyDelete
  9. Dank voor deze leuke post ! Je hebt prachtige foto's gemaakt !! Groetjes Sarah van Vintage Room ;)

    ReplyDelete