Hotspot: OAK Den Bosch

06:02

DIT artikel. Ik liep al twee weken met het idee in mijn hoofd, maar het kwam er maar niet van. Waarom? Ik had geen idéé hoe ik in hemelsnaam aan de foto's zou moeten komen. Zou ik dan letterlijk gewoon 'die ene fantastisch fotogenieke blogger-winkel' binnen moeten lopen met mijn camera en doodleuk vragen of ik 'eventjes alles op de foto mag zetten'? Ik kwam erachter dat het antwoord op deze vraag wel degelijk gedeeltelijk 'ja' inhoudt. Oftewel: JA, ik ben na twee weken toch echt de drempel overgestapt (há wat een taalgebruik Isabella, zo met dubbele betekenis, heftig)...
Toen ik met bonkend hart de winkel betrad en mijn fotosessie aan het licht stelde, stemde de verkoopster die achter de toonbank stond vrijwel meteen in met mijn voorstel. OAK is hierbij (dan eindelijk) de allereerste 'hotspot' op mijn blog. En wel direct een ontzettend leuke. 

Maar wat is OAK dan voor een winkel? Ze beschrijven zichzelf als 'een mini-warenhuis in hartje Den Bosch', en dat is het eigenlijk ook wel. OAK is een vrij nieuwe winkel (als ik me niet vergis is hij nu zeven weken geleden geopend). Je vind er kleding, accesoires en mooie hebbedingetjes voor in huis. Denk aan Tumblr-waardige kleding, vetplantjes, cacti (yay!), leuke vaasjes, minimalistische sieraden... Enzovoorts. Het is ziet er allemaal zó leuk uit, dat de winkel op zichzelf al een plaatje is om eens een keer te bezoeken. Wil je er wat kopen, iets wat vrij waarschijnlijk is als je eenmaal binnen staat, dan word je geholpen door ontzettend lieve personeel. I love it. 

Van plan een bezoekje te brengen aan 'OAK'? Je kan de winkel vinden in de Snellestraat in Den Bosch. Dit zijn de openingstijden

Woensdag: 10.00-18.00
Donderdag: 10.00-21.00
Vrijdag: 10.00-18.00
Zaterdag: 10.00-18.00
Zondag: 13.00-17.00

Binnenkort staan er meer hotspots online op mijn blog. Stay tuned dus!

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat lijkt me dit een leuke winkel om heen te gaan! Ziet er super uit :)

    ReplyDelete
  2. Ziet eruit als een leuke winkel!

    ReplyDelete
  3. Wauw heeel nice! Die cactusjes aah geef. Het laat me een beetje aan sissyboy denken. Knap trouwens dat je het gevraagd hebt, lijkt mij ook rete spannend.

    ReplyDelete
  4. Wow, this place looks great! x

    ReplyDelete
  5. Leuk leuk leuk :) we love cacti! x Ol

    ReplyDelete
  6. Wat leuk, al die home dingetjes (cactutjeeees) en kleren! Echt een combi die ervoor zorgt dat ik die hele winkel leeg wil kopen, zo leuk! Superleuke winkel!

    ReplyDelete
  7. Ahh wat een toffe winkel zeg, ben ik nog nooit geweest! Hou het zeker in gedachten, alleen die cacti zien er al zo aantrekkelijk uit haha!
    X Emma

    ReplyDelete