Fotografie in steegjes, mooie katten en Eva missen

06:02


Wat er gebeurt op een vrijdag wanneer de toetsweek voorbij is? Dan ontstaan er gezellige middagen, een hoop gelach, meisjes die foto's maken in steegjes... Wacht, wat? Ja precies, meisjes die foto's maken in steegjes. Want één van die meisjes is zo verslaafd aan fotograferen dat ze letterlijk overal het fotogenieke in zoekt. Tijdverspilling? Nee, want er worden mooie momenten vastgelegd. Precies zoals die laatste middag voordat Eva zeven weken ging zeilen. Slechts een paar uur na de fotoshoot in een pittoresk (kuch) steegje in Den Bosch, vertrok ik met een vrij uitgebreide groep naar het goeie-ouwe Zaltbommel. Ik maakte kennis met Eva's prachtige kat, waarvan ik de naam eigenlijk pas wist toen ik deze foto's ging editen (oeps). Verder werd er veel naar muziek geluisterd, geëxperimenteerd met selfie-sticks en photobomb-en. Eva, maak er een geweldige tijd van op je bootje op de Atlantische oceaan 






You Might Also Like

11 reacties

  1. Het zijn mooie foto's geworden!

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  2. aaah leuk bericht ♥♥ vaker doen, zo'n ''fotoshoot'' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja moeten we zeker vaker doen! Was zo leuk <3

      Delete
  3. Wauw mijn hoofd is zo lekker op die foto. Hahahha wel mooie fotos babe❤️

    ReplyDelete
  4. Leuk artikel!

    Lovess'

    mienestylee.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's! De vrijdag van de toetsweek voelt altijd zo bevrijdend haha, heerlijk!
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Ik ben verliefd op je kat, wat een cutie! xo

    ReplyDelete
  7. Wat een onwijs leuke foto's! Je kat is echt een schatje!
    Liefs,

    Chantal

    ReplyDelete
  8. mooie fotos !!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! En wat een onwijs schattige kat. Liefs Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete