DIY ~ T-shirt touch-up

06:02



Hola amigos! Volgens mij zegt de beschrijving van bovenstaande foto al wel genoeg over wat ik het afgelopen weekend gedaan heb. Ik ben op zich best trots op mezelf, want IK HEB MIJN EIGEN T-SHIRT GEMAAKT. Of nou ja, soort van dan. Ik heb al lange tijd een aantal basic shirts in mijn kast liggen die ik eigenlijk nooit aan doe vanwege het feit dat ze zo ontzettend saai zijn. Opeens schoot me te binnen dat we in de studeerkamer van mijn vader nog 'van dat speciale fotopapier' hadden liggen... Als een speer ben ik op internet gaan zoeken naar een leuk plaatje. Ik printte het in spiegelbeeld uit op het speciale fotopapier, pakte een strijkplank en strijkbout en twee minuten later was mijn t-shirt klaar. Voilà, zo simpel! Nu kan ik als een mega hipster helemaal in stijl de Starbucks binnen lopen met mijn koffie-shirt. #Een-beetje-cliché-is-oké (en stiekem ga ik veel liever naar de Douwe Egberts... Krijg ik nu haters?).
Zou je dit t-shirt nou ook willen maken, dan kan je het onderstaande plaatje kopiëren. Het fotopapier is onder andere te koop bij de Action.

Wat vinden jullie van deze DIY? Laat het me weten bij de comments!

You Might Also Like

11 reacties

  1. Je T-shirt is echt super leuk geworden. Ik heb je trouwens voor de Liebster award genomineerd. Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw, wat super lief! Ik moet nog alleen nog even kijken of ik hem ga invullen, omdat ik dat eerder ook al heb gedaan. Maar wel heel lief, dankjewel!

      Delete
  2. Wat een leuk idee! Liefs Sjoukje.

    ReplyDelete
  3. Wat super leuk! Lekker creatief!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  4. oh wow echt super leuk!
    staat ook super

    liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  5. Wat een toffe opdruk haha, echt heel leuk gedaan!
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Haha, wat een grappige opdruk! Vet creatief hoor!

    ReplyDelete
  7. Oh, dat is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk idee! Ik heb nog genoeg (denk aan een stuk of 10) shirtjes die ik eigenlijk te saai vind en niet aantrek (oeps..), dus dit is echt een super leuke DIY daarvoor! Blijft het ook goed zitten als je je shirt uitwast?

    ReplyDelete