Amazing brownies and a new layout

06:02

Nee, je bent niet op een andere blog terecht gekomen. Eindelijk is het me gelukt mijn layout aan te passen naar het idee zoals ik het al lang in gedachten had. Hoe ik dat zo midden in de week even heb gefixt? Gisterenavond had ik geen huiswerk in verband met het feit dat ik vandaag naar het Paleis op de Dam ga met school. Ik ging weer eens lekker nerdy aan de slag met HTML-code's en besloot tegelijkertijd 'ook maar even' een account aan te maken op Tumblr (je kan me hier vinden). Terwijl ik druk bezig was, at ik overheerlijke brownies die mijn moeder had gebakken. Ja dat klopt, dat heeft ze gedaan vanuit haar rolstoel. Ze is tamelijk koppig en vertikt het om niet meer in de keuken te staan. Recepten uit Jamie Olivers' 'Comfort food'-boek moeten en zullen uitgeprobeerd worden. Bij mijn moeder lukken ze altijd meteen in één keer... En goed ook. Delicious.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? Laat het me weten bij de comments!

You Might Also Like

7 reacties

  1. Hmmm, wat een overheerlijke brownies! En wat stoer van je moeder dat ze gewoon lekker de dingen blijft doen zoals anderen dat ook doen! Respect! En je lay-out vind ik prachtig! Helemaal jij!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  2. Ziet er lekker uit en je layout ziet er ook goed uit

    ReplyDelete
  3. Oeh..... doe mij ook zo'n brownie?!??!?! En ik vind je nieuwe layout heel tof :))) XXX

    ReplyDelete
  4. Wat een onwijs leuke lay-out, ik vind je header heel gaaf zo! En ahh die brownies zien er overheerlijk uit<3
    X Emma

    ReplyDelete
  5. Mooie layout en de brownies zien er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  6. Jammie, die brownies zien er heerlijk uit! Je nieuwe layout is echt top! Precies de goede verhouding tussen leuk, crea, orgineel en toch niet te druk enzo. hahah, het eerste compliment in je leven waar je geen bal van snapt ;)

    ReplyDelete