Outfit ~ ik ben sip want ik heb toetsweek

19:47


Good evening my dearest followers! Mijn plan was eigenlijk om deze blogpost pas op dinsdag online te zetten, en op Instagram had ik alvast een preview gepost. De comments stróómden binnen, vandaar dat ik het nu toch maar online zet.
Misschien vraag je je af waarom dit artikel zo heet? Nou ja, dat mag je beoordelen na het zien van bovenstaande foto. Toen ik de foto's van deze OOTD ging bewerken, merkte ik op dat ik hier eigenlijk wel heel sip kijk, haha! Tegelijkertijd vond ik het toch ook wel weer wat hebben. Blogger-struggles. En och, aankomende week heb ik toetsweek, dus ik mag ook best een beetje sip kijken. Als je op 'read more' klikt kan je me ook gewoon vrolijk zien kijken, trouwens...
Hoe dan ook, ik heb een nieuw t-shirt! Hij is best wel basic, maar daar hou ik de laatste tijd juist wel van. Daarnaast heeft het shirt streepjes, en aangezien dat op dit moment een trend is waar ik persoonlijk best fan van ben, is dat natuurlijk extra mooi meegenomen.


 Kijk, ze lacht weer, hoor.

Woehoe, rainbow-edit. Daantje en Lieke, als jullie dit lezen: op de één of andere manier moest ik bij dit effect ineens aan jullie denken. Iets met pink fluffy unicorns als ik me niet vergis... ;) Haha!

Oh, en mijn charmante fluffy sokken verdienen op zich ook nog wel even extra aandacht. Karate-kid in actie.

Shirt: H&M // Trousers: Abercrombie&Fitch // Earrings: Tally Weijl // Fluffy socks: H&M // Rings: Primark

You Might Also Like

12 reacties

  1. PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS ;) Met uw beautiful sokkies ♡ Super mooie foto's bella, maar dat zijn al jouw foto's ehh :) xx iemand die ook die sokken aan heeft ^-^

    ReplyDelete
  2. JAAAA, pink fluffy unicorns ;) That's our song ♫ Die mooie fluffy roze sokken doen het hem wel hoor en passen natuurlijk ook weer perfect bij het thema, haha. De foto's zijn natuurlijk ook weer prachtig en daarom komen alle flauwe openingszinnen weer in me op, hehehe, you know what i mean ^^. Ik zal je er maar niet mee lastig vallen.

    -xxx- lieke

    ReplyDelete
  3. Leuk Bella! ik ben fan van je streepjesshirt :) succes met de pwweek ;) x Ol

    ReplyDelete
  4. Hahah, die sokken en karate-kick maken het wel af! Succes alvast met je toetsweek!

    ReplyDelete
  5. Je shirt is echt super leuk! succes met je toetsweek!

    ReplyDelete
  6. Haha leuke laatste foto! Succes met je toetsen

    ReplyDelete
  7. Je ziet er erg leuk uit! Haha, karate-kid. Succes met je toetsweek!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk shirt! En jaa toetsweek is niet leuk, succes!!
    X Emma

    ReplyDelete