Outfit ~ I feel like Sherlock Holmes

19:17

Hey guys, how 'r u doing? Met mij gaat het prima! Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik erg op zie tegen morgen. Maandag begint hier in Zuid Nederland het normale schoolleven weer. Plus over een week heb ik óók nog proefwerkweek. Maar goed, ik zal stoppen met zeuren, want ik heb een awesome vakantie achter de rug. Ik kan trots zeggen dat ik na al mijn gevaarlijke skitochten zonder een enkele verwonding weer thuis ben gekomen. Mijn benen zitten wel he-le-maal vol met blauwe plekken, maar dat neem ik maar voor lief. Ik mag eigenlijk ècht niet zeuren van mezelf, want mijn moeder is hier thuis degene die mag klagen. Ze had nog niet eens geskied toen ze haar voet brak. Een dubbele breuk maar liefst... En dat terwijl mijn moeder hier degene is die het meest houdt van skiën. Zo ontzettend sneu :( 


Om maar even over te gaan op de outfit van vandaag (...): ik heb een nieuwe jas. En ja, hij is te groot. Toch vind ik hem wel heel leuk. Ik hou al heel erg lang van trenchcoats, maar dit is de eerste keer dat ik er zelf een heb. Haha, ik voel me net Sherlock Holmes.
 Coat: from somewhere in the USA // Jeans: Abercrombie & Fitch // Shoes: van Arendonk // Earrings: Bijou Brigitte (Lissabon)

You Might Also Like

17 reacties

  1. Aaahh beauty <333 Ik ben verliefd op Sherlock Holmes en ik vind je jas ook heel pretty. :) ik wil ook een trenchcoat. (maar ik kan nooit een trenchcoat vinden die me écht leuk staat.....). ANYWAY: je bent gorgeous en je outfit ook. Liefs! XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhw wat een lieve comment :) Een goede trenchcoat vinden duurt LANG (ik weet er alles van...)
      Gewoon goed door zoeken, je vindt er vast wel eentje. Liefs ♡

      Delete
  2. ah wat een gave jas! Ik vind het ook altijd erg mooi als die iets te groot is. De foto's zijn ook echt mooi. :) Jammer dat je vakantie weer voorbij is! Voor mij begint die net haha. :)

    Liefs, Evelien

    ReplyDelete
  3. Mooie outfit, staat je leuk! En beterschap voor je moeder! :)

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit!

    En het blijft gewoon leuk om naar jou mooie foto's te kijken!

    X Miene

    mienstylee.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit, geweldige jas<3 En awh wat zielig zeg voor je moeder, beterschap!
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Wauw cutiepie, that coat stands you really good! ^^ (iknowiknow my english is veryyy bjoetifoel ;) Anyway...: Hey. Jij bent leuk ♡
    Doei dikje iloveyou :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Daantje! Yeshh your English is so bjoetifoel ;) Je bent lief poepie ♡

      Delete
    2. Hey, jullie zijn allebei leuk ♥ ik kom er net even achter dat ik nog niet had gereageerd, what a shame :O
      Ons fotomodel Isabella is wel weer echt een hele sexy sherlock holmes, love your outfit.

      Bye koetjies, x Lieke

      Delete
  7. Love this outfit!!

    - Liz
    www.LizLizo.com

    ReplyDelete
  8. Heel leuk om weer eens op jouw blog te kijken. :)

    ReplyDelete