'It's not the mountain we conquer, but ourselves'

06:02

Elke dag dat we hier zijn lijkt mooier te beginnen. Daarom maak ik elke dag toch weer opnieuw die ene foto op het balkon van ons appartementje. Ik verbaas me erover hoe verschillend foto's kunnen zijn die van exact dezelfde bergen, op exact dezelfde plek genomen zijn.
Gisterenochtend sloeg toch wel alles. Het dal waar we op uitkijken was gevuld met stapels witte wolken. Het leek bijna een zacht, donzen dekentje. Toen kwamen de eerste zonnestralen voorzichtig tevoorschijn, wat het geheel adembenemend maakte. Ik ben al vele malen in de bergen geweest, maar zoiets als dit heb ik nog nooit eerder mogen meemaken.
Zonsondergang dinsdagavond
Hoe het er verder met me aan toe gaat? Ik zou zeggen, check onderstaande Instagram-foto's (ja ik weet het, wàt een kwaliteit. Don't blame it on me, blame it on my Iphone 4s). Super fancy toch, in mijn skipak... Haha!
Met mijn skiklasje maak ik de mooiste tochten en ik zou willen dat ik mijn spiegelreflex mee kon nemen zodat ik duizend foto's zou kunnen maken. Helaas is dat niet alleen onveilig voor de camera, maar ook voor mij; want hoe zou ik in godsnaam dat ding op mijn rug (ofzo?) willen rondzeulen terwijl ik ski op stukken waar ik echt niet mag vallen? Skiën op stukken buiten de piste waar je beter niet naar beneden kan kijken is voor mij al avontuurlijk genoeg, een spiegelreflex als bagage is misschien iets te veel van het goede.
Op het moment dat ik dit typ is het net half tien 's avonds en mijn ogen vallen dicht. Ik ben al op sinds zeven uur en stond van 9 tot 5 op mijn ski's... Misschien tijd om deze blogpost tot een einde te brengen?

Ik spreek jullie snel weer!

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wauww! Het ziet er zooo mooi uit, ik ga vrijdag ook op de ski's (voor het eerst) maar dan gewoon indoor haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa het is ook heel mooi:) Maar indoor skiën is ook super leuk, have fun! Liefs

      Delete
  2. Ah prachtig zeg, heel veel plezier verder!
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Wauw, prachtig! Zijn dat wolken op die eerste foto? Nog eens: WAUW!

    ReplyDelete
  4. Super mooi daar. Veel plezier!

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een suuuper mooie foto's! Ik houd echt van bergen en sneeuw. Ik baal dat ik dit jaar niet op wintersport kan, zeker als ik dit soort foto's zie. Nog heel veel plezier!!

    ReplyDelete
  6. Hey knappe Isabella,
    Ja ik ga lekker nog even op al je posts reageren, want ik had er zo veel gemist en ze zijn zo leuk :) (net als jij).
    Ik vind het wel even heel gaaf dat we er een week later achter kwamen dat jij in het zelfde skigebied zat als ik in de kerstvakantie.
    En btw heel veel beterschap met je moeders voet :(

    X lieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey lieve-mooie-complimenteuze Lieke, dankjewel voor je comments! Je bent zelf leuk <3 x

      Delete