Goodmorning, La Plagne

07:00


Toen we op vakantie gingen, had ik me bedacht dat ik het skiën inmiddels wel verleerd zou zijn. Ik bleek het totaal bij het verkeerde eind te hebben. Skiën is net zoiets als fietsen: als je het eenmaal kan, zul je het altijd blijven kunnen. Iets waar ik nog wèl aan moet werken, is mijn Frans. Ik mag inmiddels dan al wel vier jaar Frans krijgen op school, maar om mezelf op een normale manier te verwoorden... Dan ga ik liever even over op Engels. Wel jammer dat een hele hoop Fransen dan weer totaal geen Engels kunnen. Haha!
Nu ga ik even mijn kopje koffie opdrinken en straks gaan we weer de piste op. De zon schijnt echt prachtig en er is vannacht weer een vers laagje sneeuw bij gekomen. Geloof me, skiën wanneer er verse sneeuw ligt is het beste wat er is 

You Might Also Like

7 reacties