Een nieuw t-shirt alstublieft

06:02


I kind of feel like buying a new top... Ja, exact dát. De afgelopen maanden heb ik geen nieuw t-shirt, topje of blouseje gekocht; eigenlijk heb ik gewoon géén geld uitgegeven aan kledingstukken voor aan de bovenkant van je lichaam. Nou ja, mijn kast hangt nogal vol (oeps), dus op zich was het ook niet echt nodig en mag ik misschien niet klagen. Toch ben ik na een tijdje altijd wel toe aan een beetje vernieuwing, al praten we dan misschien over slechts één nieuw t-shirt. Om een lang verhaal kort te maken: ik struinde weer eens mijn favoriete webshops af voor wat inspiratie. Heerlijk van alles in je mandje stoppen en dan uiteindelijk niks kopen, je kent het wel. #Oeps-daar-zitten-we-weer-twee-uur-achter-de-computer. Wat ben je productief bezig, Isabella. Natuurlijk wilde ik mijn leukste vondsten heel graag met jullie delen en maakte ik deze collage. Wat zijn we weer creatief *kuch*.
Wat vinden jullie van alle lente-collecties? Laat het me weten! Ik ben heel erg fan van de 70's-trend (wellicht te zien aan sommige shirts hierboven?).


You Might Also Like

6 reacties

  1. Wat een mooie tops! Die van New Look vind ik echt prachtig<3
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Ah heel leuk! Het merk Subdued ken ik nog niet zo goed, maar lijkt een beetje op Brandy denk ik? Tof!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja klopt! Lijkt enorm op Brandy Melville (helaas ook in prijsklasse, maar laten we dat maar voor lief nemen...).

      Delete
  3. Echt een leuke collage! De kleine veranderingen in je layout zijn ook gaaf, zeg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel, leuk om te horen over mijn layout:)

      Delete
  4. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete