Een fotogenieke hond en bloemetjes

17:46

Van die momenten dat je thuis komt, de zon schijnt, je moeder met een gebroken been op de bank ligt, de deurbel de hele middag rinkelt door het ziekenbezoek en je hond voor de deur staat te trappelen. Het perfecte moment om even naar buiten te glippen. En nee, normaal heb ik daar niet zomaar even tijd voor, maar Thank God It's Friday en een hond uitlaten moet ook gebeuren. 
Zoals je heel misschien al wel wist hou ik best wel heel erg veel van fotograferen, oftewel mijn fototoestel ging mee. Eenmaal buiten kwam ik erachter dat er ineens best veel bloemetjes stonden (juichen!). Verder besloot Patsy nogal fotogeniek te doen vandaag en alles bij elkaar zorgde dit ervoor dat ik in deze post weer nieuwe foto's met jullie deel. 


Fijn weekend allemaal! Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik ga lekker leren voor mijn toetsweek. Oh man, wat heb ik daar zin in zeg. Over sarcasme gesproken.

You Might Also Like

9 reacties

  1. Wauw, mooie foto's! Je foto's worden echt steeds beter!

    ReplyDelete
  2. Super mooie foto's ! je hond is echt fotogeniek xx

    ReplyDelete
  3. Fotogenieke Patsyy ♥ (nu wel goed geschreven). En jij moet serieus een professionele fotograaf worden Bella haha, want je bent echt een natuurtalentje :)
    Dikke kus van deze hard-lerende(toch-even-stiekem-internettende) vriendin



    Je weet vast wel wie, hehehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhw cutie, dankjewel ♥ Jaaa ik weet zeker dat jij het bent, Lieke ;)

      Delete
  4. Vindt je blog echt super leuk! Leuke foto's van je hond, wil er zelf ook heel graag één hebben.. :)

    http://isafashionebella.blogspot.com || Isabella x

    ReplyDelete