Daily essentials ♥ #1

10:00

 Sweater: Hollister // Necklace: Forever21 // Handcream: EOS // Eau de Parfum: Evidence, Yves Rocher // Handsanitizer: Vanilla berry sorbet, Bath & Bodyworks // Nailpolish: 070 Insiders Diary P2 // Drink: Caramel machiato, Starbucks // Cacti: Ikea 

Hello people, hoe is het met jullie? Vandaag lanceer ik een nieuwe rubriek op mijn blog: 'Daily essentials'. Wat het precies inhoudt? Ik zou zeggen, kijk hierboven ;) Laat me maar weten wat je ervan vindt! 
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat dit géén essentials zijn van vandaag, maar van ergens vorige week. Ik ben zelfs vergeten op welke dag ik deze foto's nu precies heb genomen *oeps*. Tja, beetje stom misschien, maar het gaat natuurlijk om het idee. 
Op het moment dat ik dit typ is het avond en zit ik in een houten appartement, aan een tafel met allemaal kaarsjes. Overal is er sfeerverlichting en het is maar goed dat we verwarming hebben, want buiten vriest het flink. Als de zon morgenochtend op komt, komt er een prachtig winter wonderland tevoorschijn. Dit beeld komt niet echt bepaald overeen met Nederland hè? Dat klopt, want ik zit hoog in de Alpen in Frankrijk! Het is hier nu al zo ontzettend leuk, we zijn pas vanmiddag aangekomen maar ik ben nu al verliefd op de omgeving. Het enige wat ik mis is Patsy die niet constant om aandacht vraagt. Die zit namelijk thuis met het gezelschap van mijn oom, die zo lief is om op onze hond te passen. 
Ik ben van plan deze week nog wat updates te plaatsen, dus hou mijn blog goed in de gaten!


P.S. Voor de mensen die Carnaval vieren: have fun!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Die trui ziet er echt heel leuk uit! Veel plezier in de Alpen :-) xx

    ReplyDelete
  2. Hmm dat geurtje van yves rocher is favoriet :)

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's maak je, heel tof :)

    ReplyDelete