#Beugelbekkie

10:00

Nou, hier is 'ie dan. Mijn beugel. Ik heb er lang over nagedacht hoe ik het aan jullie zou laten zien, maar uiteindelijk heb ik besloten om het gewoon maar heel direct op ingezoomde foto's te laten zien. Dan heb ik dat meteen maar gehad. Ik heb mijn bovenbeugel nu sinds maandagochtend, en het kwam nogal onverwacht. Eerst was het plan om slechts foto's te maken en 'te happen', maar na de foto's bleek dat de orthodontist toch al had besloten om de beugel er direct in te zetten. 'Oh, dat wist ik niet... Mag ik even mijn moeder bellen om het te vertellen?' Haha, dat was wat, zeg. Een halfuur later zat ik daar dan met ijzer in mijn mond... Inmiddels kan ik al wel weer een beetje wat normale dingen eten en verwissel ik mijn yoghurt-ontbijtjes weer langzaam met gewoon brood. Ik het overleef het wel :)

Wie heeft er nog meer ervaring met een beugel? Hebben jullie nog eventuele tips? Dan hoor ik die graag!

You Might Also Like

9 reacties

  1. Isabella, jij overleeft het zeker wel!! Komt goed.... Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  2. Je bent een hartstikke mooie mooi dus die beugel maakt niet zoveel uit!
    Liefs, Anne

    ReplyDelete
  3. Ahh.. Beugels zijn echt @*&^)*&#, als je het mij vraagt. Maar hé, ik heb het overleefd en jij zekerss ook! Het staat je goed :)

    ReplyDelete
  4. Grappig verhaal, apart dat de porto dat zo spontaan deed! Maar het is helemaal niet storend, hoor. Liefs Sjoukje - www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  5. Over een tijdje ben je er weer van af, denk daar maar aan! Ik heb zelf maar 9 maandjes mijn blokbeugel gehad en 9 maanden daarna een plaatjesbeugel en toen was ik ervan af. Het vervelende vond ik dat je telkens naar de ortho moet, daar gaat veel tijd in zitten stiekem. Hij staat je wel goed!

    ReplyDelete
  6. Je bent nog steeds super mooi hoor bella, en het staat wel schattig op de foto's ;)

    *lieke*

    ReplyDelete
  7. Ik heb je een mailtje gestuurd, zou je even willen kijken? x

    ReplyDelete
  8. Ahww staat je mooi hoor! i feel yaa! Ik heb ook net een beugel gekregen hahah. Kisses

    ReplyDelete