Sometimes you need a little more happiness

06:02

...dus daarom stel ik bij deze even een lijstje samen van dingen waar je blij van wordt :) Dat heb ik op dit moment zelf ook wel nodig... Ugh, het gaat allemaal niet zo geweldig. Ik heb sinds maandag mijn beugel, en hij doet verschrikkelijk zeer. Ik had nog niet eerder verteld dat ik er überhaupt een zou krijgen volgens mij! Nou, bij deze. Ik moet nog een beetje een normale gezichtsuitdrukking vinden voor op foto's, haha, maar jullie zullen hem in elk geval snel zien. Ik baal enorm, maar het moet maar. Het is voor een goed doel natuurlijk.



  1. Koffie van Little Collins. Oh man, ze maken daar echt de beste cappucino ooit. Als je nog eens in 'De Pijp' in Amsterdam komt, neem dan alsjeblieft even de tijd om een kopje koffie te drinken bij Little Collins. Je zult er zeker geen spijt van krijgen. Misschien kom je me zaterdag nog wel tegen...!
  2. Op reis gaan. Wat is er mooier dan de wereld ontdekken?
  3. Cactussen. Heeft dit nog enige toelichting nodig? (Haha!)
  4. Ijs eten. Want dat is over het algemeen vloeibaar en kan ik zonder problemen naar binnen werken met mijn beugel (yes!)
  5. Nieuwe blogposts lezen van je favoriete bloggers... Mijn favoriete blogs van het moment zijn die van Anne StikvoortLaura en die van Julia Trotti.
  6. Online winkelen. Of nou ja, een soort van. Gewoonweg allerlei webshops afstruinen, je winkelmandje helemaal volproppen en dat uiteindelijk niks kopen. Hoezo doelloos, haha! Wie herkent dit? Of ben ik de enige die dit doet?
  7. Als buiten de zon schijnt. Klinkt lekker wanhopig, maar het is de laatste tijd zo grauw buiten. De zon die door komt kan mijn dag meteen een stuk leuker maken.
  8. De eerste twee uur vrij hebben van school en lekker kunnen uitslapen, halleluja.
  9. Het feit dat het al over twee weken voorjaarsvakantie is.
  10. Dat goede gevoel dat je hebt na een uur trainen (in mijn geval dansen).
  11. Filmavondjes of dagjes uit met vriendinnen. Om maar even terug te blikken op vorig weekend of aankomende zondag... Want dan ga ik met Daantje en Lieke naar de Efteling! 
  12. Wind mee op de fiets naar school. Dat gaat zo veel sneller.
Dat was even een nogal random lijstje met dingen waarvan ik op het moment blij word. Hopelijk heb ik er jullie ook enigszins mee opgevrolijkt? 
Wil je op de hoogte blijven van dit soort hersensspinsels van mij? Dan kan je me hier volgen. 

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuk lijstje! Het is inderdaad heerlijk als de zon schijnt, zeker als we hem net als nu al zo lang niet meer hebben gezien! En wat leuk dat je naar de Efteling gaat, veel plezier! :)

    XXX

    ReplyDelete
  2. Leuk efteling! daar ben ik lang niet geweest haha!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk lijstje! Haha zo herkenbaar, winkelmandjes volproppen en er vervolgens niks mee doen ;') Succes met je beugel, ik heb 'm bijna 3 jaar gehad maar het was het wel waard!
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Wauw, drie jaar? Respect hoor! :)

      Delete
  4. Heel leuk lijstje! wind mee doet mij ook altijd echt goed! haha

    ReplyDelete