Prikkende vriendjes en hoofdpijn

15:49

Hallo daar, hier ben ik weer. Na twee rustige weken (laat ik het zo maar even noemen) zitten we nu weer midden in een drukke schoolweek. Of nou ja... Druk is het zeker, maar ik zit op het moment niet op school; ik zit thuis. In mijn zachte roze badjas, geruite pyjamabroek, fluffy sokken en vooral met knallende hoofdpijn. Niet van de schooldrukte of door het lezen van het gruwelijke moordverhaal 'gevederde vrienden' van Jan Wolkers. Want wie dat ook gelezen heeft, weet dat het zo afschuwelijk is dat je er bijna ziek van zou kunnen worden (al kan je er niet omheen draaien dat het verdraaid goed geschreven is). Hoe dan ook, back to the subject: ik heb voorhoofdholteontsteking, en dat heb ik al best wel een tijdje. Gelukkig zijn hier mijn nieuwe prikkende vriendjes, a.k.a mini cactussen van de Ikea, om me gezelschap te houden. JA, eindelijk kan ik me aansluiten bij de bloggers-met-cactussen-club.

Maar goed, voorhoofdholteontsteking dus. Het begon allemaal op Eerste Kerstdag, en de ergste hoofdpijn was pas aan het einde van de vakantie over. Ik heb medicijnen gehad en die hebben goed geholpen, maar toch voel ik me nog steeds niet helemaal beter. Ik heb zo mijn mindere en betere dagen, vandaag werd ik bijvoorbeeld weer ineens wakker met knallende hoofdpijn en een ontstoken oog (heel erg fijn, dat heb ik er ook nog bij...). Vandaar dat ik vandaag maar besloot om een dagje thuis te spenderen in plaats van op school. Op mijn blog hebben jullie als het goed is vrijwel niks gemerkt van mijn ziek-zijn, aangezien ik ver vooruit gewerkt had.
Gelukkig kan ik zeggen dat ik ook wel wat leuke dingen heb gedaan in de vakantie! Ik ben twee keer uit eten geweest, ik heb vóór mijn voorhoofdholteontsteking gelogeerd met twee lieve vriendinnen, ik heb Oud&Nieuw gevierd met Amy en ik heb er dus drie groene vriendjes bij na een bezoek aan de Ikea. Heel veel outfitfoto's schieten is helaas niet gelukt, maar nu snappen jullie ook waardoor dat komt. Voordat ik dat weer kan doen moet ik eerst weer helemaal beter zijn!

Nu ga ik weer even terug in bed liggen, want heel lang achter een computer zitten is niet echt heel fijn als je hoofdpijn hebt... Hoe was jullie vakantie? Nog een gelukkig nieuw jaar!

You Might Also Like

15 reacties

  1. Jij ook een gelukkig nieuw jaar! Leuke Cacti heb je gekocht!

    ReplyDelete
  2. Hihi I guess me is one of the sweet friends ^-^ cutie je moet echt snel beter worden because I missed you today :( beterschap koekje ♡ p.s. ik heb vanaf 29 dec iedere dag zitten checken maar er kwam maar niks hahha maar jij moet eerst maar eens even beter worden voor je weer nieuwe dingen post ;) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Waarom ik hier nu pas op reageer ---> school...) Yessss you is one of the sweet friends :) ♥
      Er staat sinds drie minuten weer wat nieuws online ;) Liefs van je mede-schaapje

      Delete
  3. Ik hoop dat je snel beter wordt! Die cactus is wel super leuk :)

    ReplyDelete
  4. Hopelijk word je snel beter, mooie fotos

    ReplyDelete
  5. Beterschap! Hopelijk word je snel beter! Mooie foto's heb je gemaakt :-)

    ReplyDelete
  6. Ahhh arme isabella! Beterschap :)
    Oh en ik vind de foto's echt ongelofelijk mooi! X

    ReplyDelete
  7. Die foto's zijn prachtig. Ik heb het ook een keer gehad, vreselijk was dat. Beterschap meid.

    ReplyDelete
  8. wonderful post! you have such a great blog :)

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  9. Ahh balen, beterschap! En ja die cactussen zijn zo leuk ♥

    Love,
    Didem.

    ReplyDelete
  10. Heel veel beterschap! Misschien moet ik ook maar eens cactussen gaan kopen om bij de bloggers-met-cactussen-club te horen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Haha, ik zou het eigenlijk alleen maar aanraden, cactussen zijn zooo leuk :)

      Delete
  11. Aaawh lieve schat, je moet echt snel beter wordenn <3 anders kom ik naar je toe vliegen op m'n eenhoorn om je te ontvoeren en dan zorg ik dat je weer beter wordt en dan neem ik je weer mee naar school, want ik kan niet zonder je :(
    Btw. Ik hou van je castussen, ze zijn zo schattig klein ;)
    Dikke kus van de andere lieve vriendin ^^ (die hier zit te wachten tot je weer beter wordt zodat we zo snel mogelijk naar de winterefteling kunnen)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Liek wat ben je toch een schat ♥ Ja ik kijk zo uit naar de winterefteling! Hopelijk werken mijn nieuwe medicijnen héél goed (en het lijkt er gelukkig ook op dat ze goed werken, yaaay). Het gaat goed komen, ik beloof het je, oké? ^^ xxx

      Delete
    2. Daar hou ik je aan, because i can't live without youu. -xxx-

      Delete