Outfit ~ a blouse and sweater combination

07:00

Hello people :) How's life? Bij mij gaat het nu allemaal wel oké... Of nou ja, om eerlijk te zijn: school gaat niet al te best en mijn weerstand is niet bepaald perfect (#veel-ziek-zijn-enzo), maar ik heb de komende periode wel wat leuke dingen op de planning staan plùs ik heb in de laatste weken al wel een aantal leuke dingen gedaan. Zo ging ik vrijdagavond bijvoorbeeld naar de film 'Homies' met Lieke. Ik heb zó ontzettend gelachen! Ik hou persoonlijk echt enorm van dat soort humor, als je een beetje dezelfde interesses hebt als ik, vind je dit zeker geweldig.
Hoe dan ook, vandaag post ik weer een outfit! Deze keer zijn de foto's binnen best scherp geworden, halleluja.
Ik hou verschrikkelijk veel van de combinatie van blousejes en truien. Het staat casual, maar het ziet er wel altijd uit alsof je 's ochtends iets wat meer moeite hebt gedaan dan dat je alleen maar 'even een trui' of 'even een blouse' uit de kast hebt getrokken. Wat vinden jullie van truien met daaronder een blouse?

Sweater: H&M // Blouse: Forever21 // Pants: Primark // Shoes: van Arendonk
 

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ahh.. Gave outfit! Je blouse met studs is ook echt leuk!

    ReplyDelete
  2. Mooie outfit, lekker simpel!

    ReplyDelete
  3. Leuk! De foto's zijn inderdaad veel beter gelukt deze keer^^

    ReplyDelete
  4. Dit is echt een heeeele mooie outfit, i'm jealous!
    En ja, 'homies' was echt geweldig en ik vond het super gezellig :)
    X-jes Lieke

    ReplyDelete
  5. Aah wat leuk! Zo'n blousje met een trui ziet er altijd leuk uit:)

    ReplyDelete
  6. Ah wat een leuke combi, die detials op het kraagje zijn ook erg leuk!

    ReplyDelete
  7. staat je mooi! vind je schoenen ook heel leuk :)

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit zeg! Heel veel liefs - Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  9. Love it! echt een leuke combinatie :)

    ReplyDelete
  10. Jaaaa, ik ben ook helemaal into de bloesjes met sweaters. Superleuk bloesje met die studs. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ik vind de studs ook echt een super leuk detail :)

      Delete
  11. Wat een leuke outfit, ik vind blousjes net wat extra's geven én het is nog iets warmer haha!
    x Emma

    ReplyDelete
  12. Hele leuke outfit! Ik hou wel van jou stijl :) xx

    ReplyDelete
  13. Super leuke outfit hier hou ik wel van!

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  14. heel leuk! Ik heb ook net een outfit gepost met een trui en blouse eronder :)

    ReplyDelete
  15. Heel leuk! Is deze sweater nog ergens te koop toevallig?

    ReplyDelete