I uploaded a new cover...

07:00

Nou, hier is 'ie dan hoor. Na meer dan een half jaar had ik besloten om maar weer eens een keer een nieuwe cover op Youtube te zetten. Helaas werkte de camera van mijn Iphone niet erg goed mee plus Youtube besloot ook nog eens kuren te hebben... Oftewel: de beeldkwaliteit is verre van goed. Hij is zelfs vrij slecht. Hopelijk is dat niet al te erg? Het gaat natuurlijk om het geluid;)
Laat me maar weten wat je van de video vond! Als je hem leuk vond, doe je dan 'een duimpje omhoog'? Dat zou ik erg leuk vinden :) Dankjewel alvast!

You Might Also Like

14 reacties

  1. Weer super, zoals altijd! Je wordt ook steeds beter, terwijl je al zo goed bent... hoe kan dat?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aaahw:) Zangles in Amsterdam helpt heel erg!^^

      Delete
  2. Na 20 seconden was ik al verkocht: wat kan je goed zingen!

    ReplyDelete
  3. Je hebt echt een prachtige stem, super mooi gezongen <3

    ReplyDelete
  4. Erg mooi gezongen, fijne cover! :-)

    ReplyDelete
  5. ISABELLA HOLY FUCKING CRAP JE BENT ZO GETALENTEERD. IK LUISTER DIT OP REPEAT OK.
    Je hebt echt zo'n belachelijk mooie stem en woah je engels is echt totaal niet slecht. Wauwauwauwauw. LAHF IT. XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw Laura! Wat een super lieve en enthousiaste comment, you just made my day :) Dankjewel!
      Liefs

      Delete
  6. I'm in love! :) Wat een prachtige stem heb jij! Wow! x
    Frederique - http://fablefrique.com

    ReplyDelete
  7. Oh wauw wat kan jij mooi zingen zeg, moet je zeker mee doorgaan!!<3
    X Emma

    ReplyDelete
  8. Wauw wat kan jij mooi zingen <3

    ReplyDelete
  9. aaah je kan echt leuk en goed zingen! <3

    ReplyDelete
  10. wauw! Echt super super mooi! Je hebt echt talent!

    ReplyDelete