'However, I've got new pants...' ~ Outfit

17:00


Wat je doet als je een outfit hebt geschoten en er na een tijdje achterkomt dat vrijwel alle foto's half onscherp/niet goed belicht zijn? Tja, heel hard balen natuurlijk. Helaas kan deze dame hier op dit moment buiten geen outfitfoto's maken omdat ze A) nog aan de medicijnen is van haar voorhoofdholteontsteking en B) het buiten constant rotweer is waardoor haar statief haast omvalt en haar haren alle kanten op vliegen. Ik kan je verzekeren dat dat er niet erg charmant uitziet. Heel veel respect voor de bloggers die het wel lukken om mooie plaatjes te publiceren op hun websites! Hoe dan ook: ik heb een nieuwe broek, en daar wilde ik heel graag een outfit mee posten. De foto's zijn dus niet al te scherp en het zijn er niet veel, maar ik heb er iets van proberen te maken. Plus het effect heeft wel wat weg van analoge foto's, dus het kan er nog wel mee door, toch? :)
Deze broek is de vervanger van mijn gescheurde Levi's, wie herinnert zich het verhaal nog? Hij komt ver boven mijn enkels omdat het eigenlijk al een model is uit de lentecollectie. Ik zal er dus waarschijnlijk hoge laarzen mee moeten combineren, wil ik het niet heel erg koud hebben buiten... Hoge laarzen hebben niet mijn voorkeur, maar ach, in Amerika loopt iedereen ermee.

Pants: Abercrombie&Fitch // Cropped top: H&M // Fluffy cardigan: Freequent // Socks: Hema // Shoes: Converse All Stars

You Might Also Like

20 reacties

  1. Haha, ik heb hetzelfde! Durf ook niet naar buiten met mijn statief nu. Maar je outfit is echt super :)! Love fluffy.

    ReplyDelete
  2. Echt en prachtige broek! Hele leuke outfit.

    ReplyDelete
  3. Isabella! Mooie outfit en foto's! Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  4. Wauw mooi! Oh en die outfit foto struggle ken ik helaas haha :(

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie broek! Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte high waisted broek, helaas. Liefs, Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ben je op zoek naar de perfecte high waisted broek, dan zou ik zeker aanraden om te gaan kijken bij de Monki of New Look, of als je bereid bent nog wat meer geld neer te leggen bij Levi's. Die broeken zitten echt als gegoten. Oh en let dan wel op dat je niet het model koopt dat ik toentertijd had gekocht, daar scheur je namelijk uit, ik weet er alles van... Haha!

      Delete
  6. Ik vind de foto's alsnog goed gelukt hoor! Al helemaal voor binnen fotos! De broek is erg tof! Staat je goed :)

    ReplyDelete
  7. Ohhh dat is echt een heeeele leuke broek en hij staat je super mooi ♥_♥
    Knap meisje hoor :)
    X-jes Lieke
    Ps. Ookal zijn ze wazig, nog zijn het mooie foto's.

    ReplyDelete
  8. Ja, met die wind was het inderdaad erg lastig om foto's te maken, maar ik moet zeggen dat deze foto's ook prima zijn!
    Ik vind je broek heel erg mooi! :)

    ReplyDelete
  9. Eerlijk gezegd merk ik er niet zoveel van dat de foto's onscherp zijn hoor babe ;) mooie broeekk!!! Xx

    ReplyDelete
  10. De broek staat je super leuk en die hoge laarzen kunnen er prima bij hoor!! Helemaal mooi :) xxx
    (cactussen zijn cool!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjeweeel ♥ P.S. Ik vind jou cactus ook cool :)

      Delete
  11. Leuke outfit zeg, hele mooi broek!
    X Emma

    ReplyDelete
  12. Love your new jeans dear! Don't worry about the pictures, I loved the result! :)

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    ReplyDelete
  13. Hele mooie jeans! High waisted jeans zitten zo fijn :)

    ReplyDelete
  14. mooie broek en super gave sokken!!

    ReplyDelete
  15. You look great! And I love cactuses too haha

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete