Some beautiful liquid sand glittery P2 nailpolish

06:02

Some beautiful liquid sand glittery P2 nailpolish. Kortom, een hele mond vol voor een hele mooie nagellak. Zoals je wellicht al wel honderdduizend keer gehoord hebt ben ik aardig in de kerstsfeer, en ook deze nagellak sluit daar mooi bij aan. Waarom? Hij heeft zóveel glitters, en bij Kerstmis horen glitters (in mijn hoofd is het woord 'glitters' zeg maar verbonden met het woord Kerstmis. Ik weet niet of ik de enige ben, anders zal het wel weer aan mij liggen vrees ik;).
Dan komt nu eindelijk het moment dat jullie me niet meer raar aan hoeven te kijken dat ik ernstig besmet ben met het kerstvirus: MORGEN IS HET KERSTGALA, halleluja. Ik heb zo'n verschrikkelijk mooie jurk, plus ik kan ein-de-lijk hakken aan omdat de jongens ein-de-lijk een lengte hebben bereikt waarmee ik met hakken dan nog op ooghoogte kom. Een meisje zijn van 1.78 m (of zoiets, inmiddels zal ik wel weer iets langer zijn dan een jaar geleden vrees ik...) is soms best moeilijk op dit soort gelegenheden. Ah, ik kan echt niet wachten tot morgen.

Dus, waar was ik ook alweer gebleven? P2 glittery liquid sand nailpolish. P2 is een Duits cosmeticamerk wat ik ken door een aantal beautyguru's die ik volg. Eerder had ik er om eerlijk te zijn nog nooit van gehoord, lang leve het bloggen. Ik, als een meisje dat véél meer nagellak heeft dan ze behoort te hebben maar toch elke keer weer van mening is dat 'er nog wel eentje bij kan', moest en zou natuurlijk nagellak kopen van P2 toen ze de gelegenheid had in Aken (het is een verslaving, geloof me). Niet alleen was ik enorm benieuwd naar hoe de nagellak uit zou pakken op mijn nagels, maar ook naar de kwaliteit van het merk aangezien ik er nog nooit iets van had geprobeerd. 
Uhm, en òf deze nagellak mooi is. Op deze foto's heb ik twee laagjes nagellak op mijn nagels. Ik onderscheid matte kleine glitters, maar ook wat grove, grotere zilveren glitters. De liquid sand structuur maakt het helemaal af. Verder vind ik de blauwe (wat op de foto's meer lijkt op lila) kleur erg mooi en bijzonder. Me like! Over de kwaliteit gesproken: ik draag nu al vier dagen deze kleur, en hij is nauwelijks afgebladderd. Jup, I like this a lot.
Excuses trouwens voor mijn lelijke nagelriemen, ik heb last van droge handen tijdens deze winterdagen. Misschien herkenbaar bij een aantal van jullie?

P2 nailpolish in 150 Lucky is voor €1,95 te koop bij de DM in Duitsland. Als je nog eens in Duitsland bent, weet je waar je moet zijn voor een leuke aankoop ;)

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wat een mooi lakje! Ik heb zelf een donkerkleurig Sand Style lakje van P2 en daar ben ik heel tevreden over! :-)

    ReplyDelete
  2. Oeh dit artikel komt precies op tijd! Ik ga morgen naar Duitsland dus da ga ik deze halen :)

    ReplyDelete
  3. Oh wat een prachtig lakje! De kleur is ook heel mooi! <3

    ReplyDelete
  4. Wow, inderdaad echt een geweldige kleur! Dat effect is echt zó gaaf. Ook echt een plus dat 'ie zo goed blijft zitten ^^

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een prachtig kleurtje!

    ReplyDelete