Prom 2014

21:22


Hoi allemaal, gisteren had ik dus Kerstgala. En jongens, het was echt awesome. Met onder andere Manuel Broekman, Geza Weisz en Dirtcaps op het programma was het, als ik me op die manier licht kan uitdrukken, zeer geslaagd. Hoe het ging op mijn hakken? Tja, wat kan ik erover zeggen... Beter dan twee jaar geleden, dat zeker. Toen waren alle jongens niet alleen een kop kleiner, maar ook viel ik haast na elke stap die ik zette. Moet een grappig gezicht geweest zijn, als ik er zo over nadenk, haha! Dit jaar ging het eigenlijk nog wel redelijk goed. Behalve dan dat mijn teen een soort van dubbel zat in mijn schoen... Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, weet ik ook niet precies, maar het deed in elk geval best pijn. Maar ik heb het allemaal overleefd ^^
Alhoewel de foto niet van geweldige kwaliteit is wilde ik toch mijn outfit met jullie delen. Gewoonweg omdat ik vind dat dat er toch wel een beetje bij hoort;) Mijn jurk komt, zoals ik een tijdje geleden al vertelde, van de Forever21. Verder had ik oorbellen van (nu komt het) de Hema. Say what? Ik had geen idee dat ze daar zulke mooie sieraden verkochten.

You Might Also Like

9 reacties

  1. Wat een gaaf artikel, fijn dat je het leuk had! Mooi jurkje, en inderdaad, zijn die oorbellen van de Hema?! X!
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  2. Wat ben je toch een knappe poeppiee ♡ En jaaa het was zeker weten geslaagd! Ondanks een paar minder plezante gebeurtenissen toch weer het beste feest van het jaar :) Kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar Hihi ;) kusje van uw vriendinnekeee

    ReplyDelete
  3. aaah wat jammer dat we niet naar hetzelfde gala waren! Ik ben naar 'het' gala geweest in de dors. Het zou echt grappig geweest zijn om je tegen te komen!

    ReplyDelete
  4. Wauw!! Wat een super leuk jurkje! En die oorbellen zijn ok prachtig! Liefs

    ReplyDelete
  5. Het was ontzettend leuk en je jurk, hakken en oorbellen waren prachtig!! Nu al zin in volgend jaar :) xxx

    ReplyDelete
  6. Het jurkje is erg mooi en staat je beeldig!

    ReplyDelete
  7. Wow! You look amazing!
    That look like a gorgeous shoes!

    Current Giveaway: Collar Maxi Grey Cardigan via @laurenmcbrideblog

    Stay in Style,
    Lookbook Store

    ReplyDelete