Photography lately

12:01

Als je vakantie hebt en je 24/7 je spiegelreflex tot je beschikking hebt, is dit wat er dan bij mij gebeurt... Alles wat nog maar enigszins tot de categorie 'fotogeniek' kan worden gerekend moet en zal op foto worden gezet. Ja, wanneer je door mijn ogen kijkt behoort er dus al snel héél veel tot de categorie 'fotogeniek'. Irritant? Mwah, misschien wel een beetje. Maar nu heb ik gelukkig ook wel de tijd om overal foto's van te maken.

Zo zat ik laatst bij Lieke, een goede vriendin, en opeens bleef mijn blik hangen op de vensterbank. Hé, cactussen! *Pakt als een Speedy Consala haar camera erbij en zet ze op de foto*.

Tja, dat dus. Benieuwd naar mijn foto-skills? Klik dan maar snel op 'read more'...


You Might Also Like

13 reacties

  1. Wow wat kan jij mooie foto's maken zeg! Super leuk om te zien.

    ReplyDelete
  2. Erg mooie foto's (en wat een leuke kat). X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hahaha ♡ Best goed getimed hè, die foto ^^

      Delete
  4. Wauw echt heel mooi die foto's!

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Welke camera heb je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! ♥ De Canon EOS 1200, ook wel 'het instapmodel' van de spiegelreflex-camera's genoemd. Simpelweg omdat spiegelreflex-camera's gewoon duur zijn hoor ;) Maar met de juiste lenzen kan je er toch super fijn mee fotograferen!

      Delete
  6. Hele mooie foto's! En die kat,, ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Mooi zeg! Vooral die van je hond :)

    ReplyDelete
  8. Wauw, wauw, wauw. Ze zijn onwijs goed gelukt! En voor een beetje humor, die kat, hahah. Ge-wel-dig.
    Fijne kerst!

    ReplyDelete