Outfit ~ Black & White + new trousers

06:02


Als het buiten zo hard waait dat je haren alle kanten op vliegen en je er niet meer uitziet nadat je slechts één seconde op straat staat, geeft dat voor mij aan dat het geen goed moment is om outfitfoto's te schieten... Als het niet buiten kan, waarom dan niet binnen? De kerstsfeer in huis is opzich best een leuke setting, vond ik.
Zaterdag ging ik, op zoek naar cadeautjes voor de verjaardag van een goede vriendin, naar de Primark in Eindhoven. Toen ik op de afdeling met broeken kwam kon ik het niet laten héél even op zoek te gaan naar een vervanger voor mijn gescheurde Levi's... (Als je mijn blog wat langer volgt, ken je het verhaal.) Ik had er niet persé meteen heel veel vertrouwen in, maar na een uur shoppen liep ik tòch met een prachtige zwarte high waisted broek de winkel uit. Yes, dik geslaagd. Verder kocht ik voor mezelf ook wat nieuwe ringen, aangezien ik die vrijwel altijd kwijt raak... Ja ik weet het, ik had weer een geweldig smoesje. Hehe :)

Oh so fluffy!
Pants: Primark // Sweater: Hollister // Rings: Primark // Earrings: Forever21

You Might Also Like

18 reacties

  1. Mooie outfit Isabella! Het stoort me totaal niet dat de foto's binnen zijn gemaakt, geeft een knus effect.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit! Binnen is juist extra gezellig haha :)
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke outfit heb je gemaakt en fotos binnen vind ik helemaal niet erg

    ReplyDelete
  4. Wat een fantastische foto's en de broek ziet er mooi uit. <3
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  5. Met je mooie streepjessokken ;) leuke broek schatje *maar dat heb ik al gezegd heheh*

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! De fluffy sweater is erg leuk!

    ReplyDelete
  7. Hij is inderdaad heel mooi die broek!

    ReplyDelete
  8. Je bent zo mooi en je blog is ook fantastisch! Je hebt een nieuwe volger hoor. ;)

    lettersfromvogue.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw wat een complimenten! Dankjewel, super lief ♥

      Delete
  9. Wauw, die broek is inderdaad superleuk!

    ReplyDelete
  10. Leuke outfit! Mooie broek en heerlijke trui :)

    ReplyDelete
  11. Ah wat een leuke fluffy trui!

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit zeg! Ik hou van je fluffy trui!

    ReplyDelete
  13. You look so darling Isabella! I love the falling snow on your blog too :)
    I hope you have a magical christmas filled with love and happiness! <3

    Thank you for your lovely comment on my blog! :)

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    Hope you're having a beautiful Tuesday!xx

    ReplyDelete
  14. Die ringen zijn zo leuk! En wat hebben jullie gave eetkamerstoelen zeg :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Dat laatste zal ik aan mijn moeder doorgeven, die vindt dat vast heel leuk om te horen :)

      Delete