Outfit ~ All I want for Christmas...

16:43

... is you! Ja hoor jongens, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor mijn camera! Ik ben er zo ongelooflijk blij mee. Gisteren ging ik naar de Mediamarkt in Eindhoven om een reparatie aan te vragen. Blijkbaar was het nogal hopeloos, want ik kreeg direct het geld terug en mocht een nieuwe afstandsbediening uitzoeken. Ook wel opvallend was dat mijn oude afstandsbediening niet meer werd geleverd... Hij was compleet verdwenen uit het assortiment. Wellicht hadden er dus al wel meer mensen problemen gehad met het apparaat.
Vanmiddag twijfelde ik geen moment en rende naar buiten om een kerstoutfit te schieten.

 'From where I stand'

 Top: Hollister // Vestje: H&M // Skirt: New Look // Earrings: Hema // Ring: Six // Shoes: van Arendonk




You Might Also Like

14 reacties

  1. Super leuke outfit, ik vind je topje zo gaaf!

    ReplyDelete
  2. Mooie outfit! Om te genieten...

    X Miene

    miene-style.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit, erg geschikt voor de feestdagen ! :D x

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke top! Hele mooie outfit :) En wat leuk, deze kerstlay-out haha, sneeuwvlokjes, I like!
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje!^^ Vind ik leuk om te horen:)

      Delete
  5. Leuke outfit, je top is erg gaaf!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke top!
    Je hebt hem ook leuk gecombineerd! (:

    ReplyDelete
  7. je bent zo mooi isabella! x

    ReplyDelete
  8. prachtige outfit! en i see your controller, hihi xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Haha, I know ^^ Soms is het zo ontzettend moeilijk om hem te verbergen op de foto's..

      Delete
  9. You're so adorable babe, was weer gezellig met u last days ♡

    ReplyDelete