Monthly favourites

07:00


We zitten alweer een paar dagen in de maand december. DECEMBER, jongens. Nog maar even tot 2015. Een vreemd idee...
Vandaag deel ik mijn favorieten van deze maand, of misschien eerder gewoon van de afgelopen tijd.
Verder wil ik het nog even kort hebben over het feit dat ik al best even geen outfit heb gepost... Dat komt simpelweg omdat de afstandsbediening van mijn camera, waar ik normaal mee werk wanneer ik outfitfoto's schiet, het niet meer doet... Of nou ja, mijn camera reageert niet meer op de afstandsbediening. Ik baal er echt enorm van. Ik probeer het allemaal te fixen, maar voor nu moeten jullie nog eventjes geduld hebben. Komt goed (hopelijk). Zodra alles weer werkt komt er waarschijnlijk een loods aan outfits, haha!

Beauty
Mijn favoriete nagellak van de afgelopen tijd zijn twee lakjes van het merk P2. Toen ik vorige week in Aken was zocht ik met een groepje vriendinnen heel lang naar de DM, een winkel vergelijkbaar met wat hier het Kruidvat is. Wat bleek: we waren er gewoon al vier keer langs gelopen... Super stom. Toen we er de vijfde keer langs liepen, renden we in elk geval enorm blij de winkel in. Uiteindelijk ging ik weg met een bordeaux-kleurige matte nagellak met een 'leather'-effect en een lila/blauw-kleurig liquid sand-lakje. Ze zijn allebei zó ongelooflijk mooi. Als je nog eens in Duitsland bent, zoek dan zeker even naar een schap van P2. Binnenkort komen er reviews online!
Een geur die ik sinds een tijdje weer herontdekt heb, is 'Trésor' van Lancome. Dé eau de toilette waar het merk bekend om staat. Het hart van de parfum bestaat uit witte rozen, seringen en lelietjes-van-dalen, en de topnoten zijn abrikozen en perziken. De geur is zoet, licht en vrouwelijk, perfect voor elke dag. Weken lang gebruikte ik elke dag standaard een bodysplash van Bath & Bodyworks, en ik had wel weer eens zin in wat afwisseling. Laten we zeggen dat ik nu van Trésor mijn standaard-geur heb gemaakt :)

Lifestyle
De muziek waar ik de afgelopen tijd veel naar luister komt van, hoe kan het ook bijna anders, Ariana Grande. Sinds dat ik weet dat ik haar live ga zien in het Ziggodome, luister ik vrijwel constant naar haar meest recente album 'My everything'. Ik kan niet wachten op 29 mei!
Dan nog een favoriet waar ik misschien wel een beetje erg laat mee ben, het boek 'De weeffout in onze sterren', wat we beter kennen onder de naam 'The fault in our stars' van John Green. De film had ik een paar maanden geleden al in de bioscoop gezien, maar het boek had ik nog nooit gelezen. Inmiddels ben ik er in bezig en ik kan niet meer stoppen met lezen. Ja, ik geef het toe, ik was ook een van die mensen die alle over-enthousiaste reacties op het boek maar een beetje extreem vond en zich er redelijk aan irriteerde, maar man, het is ècht een goed boek. 

Fashion
Mijn duidelijke Fashion-favoriet van de afgelopen tijd is deze ketting van Brandy Melville. Het lijkt bijna alsof ik al mijn statement-kettingen heb ingeruild voor deze toch best wel subtiele ketting. Tja, wat kan ik er verder nog over zeggen... Ik vind hem gewoon heel erg leuk :)
Ik heb gisteren meteen kerstlichtjes in mijn kamer gehangen... Na Sinterklaas is het nu ècht tijd voor Kerstmis, haha!
Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen tijd?



You Might Also Like

14 reacties

  1. TFIOS blijf een mooi boek! Echt mooi, je nieuwe winter lay-out!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Je Iphone hoesje is zo leuk! Leuke blog layout! XX

    ReplyDelete
  3. Ben toch wel heel benieuwd naar die nagellak! Mooie foto's ook :-)

    ReplyDelete
  4. Ahh ik kan ook niet wachten tot 29 mei. En wat een leuke ketting van Brandy!

    ReplyDelete
  5. Wat een fijne favorieten! Ik heb zelf ook een 'sand style' lakje van P2 en vind hem ontzettend mooi en fijn! Leuke blog heb je ook trouwens! :D

    ReplyDelete
  6. Je hebt echt een heel leuk hoesje! En wat een mooie achtergrond heb je op je blog! Echt heel gaaf :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuk artikel! Tof om je favorieten te zien.
    Ik ga je volgen :)

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie favorieten! Dat luchtje is inderdaad ontzettend lekker!

    ReplyDelete
  9. wat een leuke favorieten, www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  10. "" weeffout in onze sterren"" klinkt zo stom in het nederlands :') Mooi boek is het wel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè? Ik vind het ook zo jammer dat sommige uitspraken die in het Engels bijna verbluffend zijn, in het Nederlands gewoon letterlijk lelijk worden. Daar baal ik dan wel van tijdens het lezen... Maar klopt, het boek is zeker mooi <3

      Delete