It's matte, it's burgundy and it's beautiful...

06:02

 ... en het is nagellak van het merk P2! Inmiddels alweer een maand geleden ging ik naar Aken in Duitsland. Ik moest en zou even langs gaan bij de DM, en daar nam ik twee lakjes mee van P2. Eerder plaatste ik al een review van Lucky, een prachtige liquid sand nagellak. Stiekem vind ik deze bordeaux-rode kleur véél mooier... Ik heb hem sinds de aankoop al wel drie keer gedragen (oftewel zo'n tweeënhalve week!). Niet alleen ben ik fan van deze nagellak vanwege de geweldige kleur, maar ook vanwege het prachtige 'leather matte' effect dat het je nagels geeft. Vandaag post ik de lang-beloofde review.


 Over P2 zelf zal ik niet al te veel vertellen, aangezien ik dat de vorige keer al gedaan heb. Ik wil nog wel even kwijt dat ik de verpakking van deze nagellak zo ontzettend mooi vind. De dop en de vorm van het flesje maken de nagellak heel herkenbaar. De matte dop staat mooi tegenover de glanzende uitwerking van het flesje zelf. Me like!
 Dan over de nagellak 'Insiders Diary 070', zoals hij heet, zelf: moet je kijken hoe bijzonder het effect is! Niet alleen droogt het mat op, maar ook is de structuur heel bijzonder. Een beetje brokkelig, zonder dat je dat verder echt voelt. Bij het reviewen van deze nagellak heb ik twee laagjes gebruikt, al moet ik zeggen dat de kleur met slechts één laagje al wel erg dekkend was. Wil je het perfectioneren, dan zou ik zeker aanraden om toch twee laagjes te gebruiken.
Nogmaals over de kleur gesproken: adembenemend mooi. Het past heel goed bij deze tijd van het jaar! Houd je nou niet zo erg van glitters maar wil je toch mooi gelakte nagels tijdens Oud & Nieuw, dan lijkt dit me echt de perfecte nagellak.

Ben je nog eens een keer in Duitsland? Vergeet dan zeker niet even een kijkje te nemen bij de DM. Just saying ;)

070 Insiders Diary is voor €1,95 te koop bij de DM.

You Might Also Like

15 reacties

  1. Ahh wauw, ik vind 'm supertof! En €1,95 is écht heel erg betaalbaar :) Liefs!

    ReplyDelete
  2. Hele mooie kleur! De structuur is idd echt heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Wauw het ziet er heel mooi uit! P2 is echt een fijn merk c:
    Je hebt trouwens een mooie blog, heel schattig die sneeuwvlokjes!

    Liefs Anne-Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel! Vind ik leuk om te horen! :)

      Delete
  4. Wauw! Mooie blog heb je trouwens. P2 ken ik niet, maar het is een pracht van een lakje.

    ReplyDelete
  5. Wat een gave nagellak! Ik vind hem heel mooi.

    ReplyDelete
  6. Wauw echt heel gaaf! Perfect kleurtje ook!

    ReplyDelete
  7. Wauw, zo'n mooi lakje voor zo'n prijsje! Deze moet ik echt hebben, haha! xo

    ReplyDelete
  8. Wauw, erg mooie kleur zeg! Zo'n kleur heb ik eigenlijk nog nooit op mijn nagels gehad, toch een proberen! :)

    ReplyDelete
  9. Omg deze had ik echt gekocht als ik hem had gezien. Ik baal dat ik hem niet gekocht heb in Duitsland laatst!

    ReplyDelete
  10. Ik heb spijt dat ik toen geen nagellak heb gekocht :( hij is echt zoooo moooiii!x

    ReplyDelete
  11. Heel mooi kleurtje en hij is absoluut niet duur! Ik zou nu al weten hoe ik er een toffe outfit mee zou combineren! hahah. Liefs

    ReplyDelete
  12. wauw! Super mooi nagellakje!

    ReplyDelete