Inspiration saturday Friday

10:00

Ik ben de laatste tijd zo verschrikkelijk actief op We Heart it. Niet alleen met het 'harten' van foto's, maar ook met het posten van mijn eigen foto's. Laatst was er eentje ruim 300 keer gehart, wow!
Normaal plaats ik eens in de zoveel tijd een Inspiration Saturday - artikel, waarom dan niet een keer Inspiration Friday? Een post om je vakantie goed mee te beginnen, want jongens: we kunnen weer allemaal rustig ademhalen, hij is er hoor: de kerstvakantie. Twee weken vrijheid (ach nou ja, bijna dan). Ook ik was één van degenen die daar dringend aan toe was. Misschien heb je het gemerkt, misschien ook niet: de afgelopen weken heeft mijn blog op een iets wat lager pitje gestaan dan gepland. Dat heeft een aantal redenen: A) Mijn afstandsbediening van mijn camera is nog steeds kapot en ik kan heel moeilijk outfits schieten. Ja, het is vreselijk stom. B) Ik kom laat uit school door studiebegeleiding en dan is het al helemaal donker. Dáág, planning om een paar foto's te schieten voor mijn blog. C) Mijn weekenden zitten niet alleen vol met huiswerk, maar de afgelopen weekenden kwamen er onverhoopt ook wat dingen bij die ervoor zorgden dat er weinig tijd overbleef om aan mijn blog te werken.
Gelukkig heb ik nu alle tijd om artikelen te typen en foto's te maken. En plus: ik ga zéér binnenkort naar de Mediamarkt in Eindhoven, hopelijk weten ze daar mijn afstandsbediening/camera-probleem te fixen. Kortom: stay tuned! (Hier heb je alvast de link van mijn Bloglovin'-account, gewoon voor het geval je me toevallig zou willen volgen... Hehe:)

You Might Also Like

7 reacties

  1. Super leuke inspiratie foto's! Ik ben ook een tijdje erg actief geweest op We Heart It, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer.

    ReplyDelete
  2. Hey, je komt voor in een artikel op mijn blog. Niet oké? Meld het even.

    X Miene

    miene-style.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Leuke inspiratie! Alvast een hele fijne vakantie!

    ReplyDelete
  4. I am obsessed with everything in this post!! I love the inspiration!

    ReplyDelete