Christmas in Aken

06:02


Na een rustige schoolweek waarin ik uit mijn Levi's broek scheurde (ja, ik kan wel huilen, ik was er zo blij mee. Nee, ik ben niet aangekomen. Ja, hij was net nieuw. Nee, ik deed niks raars, ik ging gewoon zitten. Toch een kwestie van slechte kwaliteit van het nieuwste model van het merk. Wat is dit, Levi's?) kwam daar zaterdag. Zaterdag ben ik met een groep vierde-, vijfde- en zesdeklassers naar Aken in Duitsland geweest. Elk jaar organiseert school een vrijwillig uitje voor de bovenbouw naar een kerstmarkt in Duitsland, en dit keer was Aken de plek van bestemming. Zoals ik in mijn vrijdag-artikel al vertelde hoe ik op het moment constant kerstliedjes in mijn hoofd heb in plaats van dat ik denk aan het fenomeen 'Zwarte Piet'; zo werd mijn kerst-virus alleen maar honderd keer erger toen we met de bus aankwamen.
Over bovenstaande foto? Natuurlijk moest ik met een groepje vriendinnen weer de #typicalwhitegirl spelen en schoten we de Starbucks in zodra we hem hadden gespot. Ja. Je mag me heel hard uitlachen nu.
(Just in case jij ook graag een #typicalwhitegirl uithangt en wel eens vaak bij de Starbucks komt: ik nam een Christmas Blend Café Latte, en ik vond hem niet echt verschillen van een normale Café Latte. Vond ik best jammer!)









 Conclusie: Aken, wat was je leuk

You Might Also Like

11 reacties

  1. Wat leuk om die kerstsfeer te proeven. Zo te zien heb je het erg leuk gehad =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke sfeervolle foto's.

    ReplyDelete
  3. Het ziet er echt super gezellig uit! En wat een prachtige foto's heb je gemaakt :D

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel gezellig uit!

    ReplyDelete
  5. Zo'n leuke foto's! Ik ga volgend weekend ook naar Aken en ik heb er heel veel zin in! <3

    ReplyDelete
  6. Ziet er ontzettend gezellig uit! Mooie foto's!

    ReplyDelete
  7. Ahh dat ziet er echt gezellig uit! Ik ga de 12e, krijg er heel veel zin in als ik deze foto's zo zie ;)

    ReplyDelete
  8. wat een super gezellige foto's!

    ReplyDelete
  9. Ik ben je echt heeell erg dankbaar dat je de "heksenfoto" erbuiten gelaten hebt ;p Het was echt heeeel erg leuk!! (de been/rug/alles-pijn even buiten beschouwing gelaten...) Volgend jaar weer denk ^^ xx schaap

    ReplyDelete
  10. Ooooh wat leuk! Ik ga over 2 weken naar de kerstmarkt en door jouw foto's heb ik er echt NOG meer zin in <3

    ReplyDelete