Recept: le tarte tatin (delicieux)

06:02


Isabella die recepten op haar blog zet. Gebeurt dit vaak? Uhm... Nee, eigenlijk vrijwel nooit. En dat vond ik eigenlijk wel zonde. Ik vind het zelf altijd heel leuk om foodblogs te bekijken en vaak haal ik daar veel ideeën vandaan. Het enige is, laat ik het meteen maar even zeggen: ik kan helemaal niet goed koken. Als een blije gup cakejes bakken en versieren met allerlei frutsels lukt me nog wel, maar zodra er wat meer bij komt kijken... Mij niet gezien. Mijn moeder daarentegen is heel goed in koken, plus het is echt haar grootste passie. In ons huis kan je een uitgebreide collectie aan kookboeken, specerijen, kookgerei, tijdschriften en allemaal van dat soort dingen vinden. Dat zegt denk ik al wel genoeg :)
Laatst, toen mijn moeder een tijd het zogenaamde 'bakvirus' had (als je mijn blog volgt weet je wat ik bedoel), had ze één keer twee overheerlijke tartes tatin gebakken. Ineens kwam ik op het idee dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden als ik het recept online zou zetten. Well, here it is. Alle credits gaan naar mijn moeder (exclusief de foto-credits dan, haha:).



'Et voilà, des tartes tatin delicieux'
Zouden jullie vaker recepten van mijn moeder op mijn blog willen zien? Laat het me weten!

You Might Also Like

10 reacties

  1. MMm ik wil dit al zo lang eens maken maar ik denk altijd dat het dan gaat mislukken. Het is toch tricky! Ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  2. ohmygodd mijn moeder maakt die altijd met kweeperen, als we die weer eens in overvloed hebben enzoo ;) het is echt ver-ruk-kel-lijk Ö x Schaapje Daantje

    ReplyDelete
  3. Oeh, dat ziet er echt heel lekker uit! X

    ReplyDelete
  4. Ziet er heerlijk uit!
    Recepten vind ik altijd tof om te lezen, mits ze niet te moeilijk zijn ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was ook echt een heerlijke taart, I'll tell my mom :) Dit recept viel kwa moeilijkheidsgraad best mee!

      Delete
  5. oehh die ziet er echt te lekker uit!! Wauw!!

    ReplyDelete
  6. Dit ziet er heerlijk uit!! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  7. Wahhh dat ziet er heerlijk uit!! Jaa vaker recepten, super leuk!! :D

    Liefs xxx

    ReplyDelete
  8. Ziet er echt perfect uit, zonde om aan te snijden, maar oh wat lekker !

    ReplyDelete