Outfit ~ something fluffy and something flower printed

18:24


Something fluffy (mijn cropped sweater) and something flower printed (mijn skaterskirt met bloemenprint). Twee items waar ik he-le-maal gek van ben op het moment. Ja, ik ben inmiddels dat 'schaap' op school, ik heb vrijwel elke week een fluffy trui/fluffy vest aan. Het zit heerlijk, is warm en zacht. Perfect voor de koude dagen!
Over school gesproken, we zijn weer begonnen hoor. Druk, druk, druk. Binnenkort komt er ook nog eens een toetsweek aan waarin ik een toets zal moeten maken die al meetelt voor mijn examen. Ah, wat klinkt dat eng. En ik bedoel, hallo, ik moet nog tot de zesde klas... Ik vraag me af welke gek het vak ANW heeft verzonnen.
Straks ga ik trouwens naar Lieke :) Samen met Daantje ga ik helpen op het feest van haar vader die vijftig is geworden. Heb er heel veel zin in! Wat doen jullie vanavond?


'From where I stand'
Cropped sweater: Hollister // Skaterskirt: Forever21 // Necklace: H&M // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

16 reacties

  1. Echt een súper leuke outfit! Die combinatie is vooral zo leuk bedacht!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dankje! Het was weer eens wat nieuws voor mij, een rokje met bloemenprint. Ik ben blij dat iedereen er zo positief over is:)

      Delete
  2. Wat een leuke outfit, oh die trui lijkt me zo lekker warm! <3

    ReplyDelete
  3. Superleuke outfit, lekker girly<3 Awh succes met je toetsen!
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ^^ Gaat helemaal goed komen (hoop ik;). x

      Delete
  4. Was superleuk dropjeee,
    You're so beautiful in your pretty clothes, iloveyou ♡
    Xx daantje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw:) Jaaaah was heel gezellig ♡ En we gaan ook nog iets suuuper leuks doen met zijn drietjes (weet Liek het al?^^)
      Kijk er nu al naar uit! Iloveyoutooo ♡

      Delete
  5. Staat je echt mega leuk :) Zo'n rokje met bloemenprint is altijd goed

    ReplyDelete
  6. super leuke outfit!
    dat fluffy truitje staat super leuk

    liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  7. wat een lekker truitje! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  8. Echt een superleuke outfit! :) x

    ReplyDelete
  9. Prachtige outfit! Staat je super mooi!

    ReplyDelete
  10. Nice looK! Love your sweater

    XX
    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete
  11. Oehhh je ziet er heel leuk uit!

    ReplyDelete