Outfit ~ oh so lazy day

06:02


Ja, je leest het goed. 'Oh so lazy day'. Of nou ja, lazy... Zo lazy was het nou ook weer niet. Je kan eerder zeggen dat ik de hele dag op mijn kamer heb gezeten om huiswerk te maken. Deze outfit schoot ik namelijk op zaterdag, de dag nadat ik de avond daarvoor flink had gefeest. De dag erna was ik weer eens lekker brak (gaap-kuch-koffiebreak-ik-val-in-slaap-dag). Maarja, dat hoort erbij. Op zo'n dag draag ik het liefst iets wat super comfortabel zit en wat ik zonder erbij na te denken uit de kast kan trekken. Oftewel mijn zwarte fluffy trui van de Primark. Hij is zó zacht, het lijkt bijna alsof je constant een dekentje om je heen hebt zitten. I love it.

Het was zo ontzettend koud buiten. Het resultaat kun je zien op bovenstaande foto, haha!
Sweater: Primark // Jeans: Abercrombie&Fitch // Shoes: van Arendonk // Earrings: Forever21 // Ring & Necklace: Brandy Melville

'From where I stand'


You Might Also Like

16 reacties

  1. Leuke outfit, en oh die trui lijkt me lekker warm! X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  2. Super leuke outfit! De trui ziet er heerlijk zacht en warm uit :)

    ReplyDelete
  3. Als ik die trui zie, heb ik gewoon zin er helemaal in te kruipen haha lijkt me zoooo heerlijk zacht!

    ReplyDelete
  4. Isabella! Mooie outfit en leuk... de zwart/wit foto ! Groet Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een mooie foto's en wat zijn je schoenen gaaf! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    www.ingewm.nl

    ReplyDelete
  6. Wat ben je toch weer lekker knap in je mooie kleertjes :) xx je mede-schaapje

    ReplyDelete
  7. de ring en ketting vind ik echt heel mooi!

    ReplyDelete
  8. Wat een fijne trui! En je bent echt een prachtig meisje trouwens!

    ReplyDelete
  9. Die trui lijkt me superfijn :-)

    liefs,
    Saskia

    ReplyDelete
  10. Oh, wat zijn jouw foto's toch tof! Ik ontdek je blog pas net, maar ik blijf maar doorklikken, het ziet er echt goed uit! Leuke schrijfstijl heb je ook, en je outfits: love them. Liefs!

    ReplyDelete
  11. Oehhh wauw! Wat een geweldige outfit! Die trui ziet er super zacht en fluffy uit! En wat een mooooie ketting! Liefs

    ReplyDelete