Outfit ~ army green and 'Grande news'

17:43

Daar ben ik weer hoor! Ik was zo klaar met deze schoolweek, gelukkig is hij eindelijk voorbij. Poeh, ik kan weer rustig ademhalen, hoor. Niet alleen ben ik mega blij omdat ik klaar ben met mijn proefwerkweek, maar ook omdat *tromgeroffel, nu komt het* IK NAAR HET CONCERT VAN ARIANA GRANDE GA! Als je mijn blog langer volgt heb je misschien al wel vaker wat gelezen over hoe leuk ik haar liedjes vind, en nu ga ik haar live zien. Samen met Amy. En we hebben eersterangs-kaartjes. Kan iemand me even knijpen?
Maar goed, ik zou jullie mijn nieuwe item van de Zara laten zien, dat had ik immers beloofd. Well, here it is:) Het is een legergroen blouseje van vrij dikke, zachte stof. Het zit heerlijk en ik vind het geweldig om hem te dragen. Het was een vrij dure aankoop, maar ik heb er absoluut geen spijt van.

'From where I stand'
Blouse: Zara // Jeans: Levi's // Top: Gap // Shoes: Converse All Stars // Bag: H&M // Earrings: Forever21 // Necklace: Brandy Melville

You Might Also Like

15 reacties

  1. Leuke outfit heb je aan! Je tas is ook erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Super leuk! Zou ik ook zeker dragen. Leger groen vind ik een hele mooie kleur in kleding.

    ReplyDelete
  3. Kei leuke outfit en supervet dat je naar Ariana gaat!

    ReplyDelete
  4. oh wow super mooie outfit!
    die kleur staat u ook echt goed

    liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  5. Echt een superleuke outfit meid! x

    ReplyDelete
  6. Hele mooie outfit! Die blouse is echt gaaf, net als je tas<3
    X Emma

    ReplyDelete
  7. Toffe outfit! En wauw, geweldig dat je naar Ariana gaat!

    ReplyDelete
  8. Ik houd van leger blousjes! Heb er zelf ook eentje en ben er helemaal weg van!! Super tof dat je naar Ariana gaat! I love her!

    ReplyDelete
  9. Je staat super mooi op de foto's, leuke blouse! En YAYY Ariana <3 misschien zien we elkaar nog haha :)

    ReplyDelete
  10. Omg ik merkte vanavond dat ik hier nog niet op gereageerd had hheheheheh..... *ja het is mijn verplichting om overal op te reageren ;)*

    Het is echt een heeel leuk blouseje! Ik was vandaag in de zara en ohgodd ze hebben zulke leuke dingen Ö Wel jammer dat het redelijk duur is enzo... noujaa ik zal er sws nog wel ooit iets gaan kopen ^-^

    Het was gezellig vandaag babe, gaan we nog eens doen :)

    kusje van je vriendinnetje♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D Thanks! Ja, Zara is echt duur... Maar it's worth it :)
      Jaaah was zo gezellig gisterenavond, kijk nu al uit na een volgende keer. Ennuh, met dat roze schapenvest + the new jeans + your amazing shoes ( + het Beatles-shirt... Hehe;) wil ik jou nog wel 'ns op de foto zetten. Ik kijk nu al uit naar de kerstvakantie en onze outfitfoto's :) x

      Delete
  11. Super tof! Mooie omgeving ook. Ik volg je nu.

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  12. Wat een geweldig nieuws! Veel plezier!
    Dit blouseje is echt heel erg mooi!

    ReplyDelete