Monthly recap: september/october outfits

15:00

Oh huh, het is alweer november... Ergens heb ik nog steeds het gevoel alsof de zomervakantie heel dichtbij is. Zo gebeurt het heel vaak dat ik zeg: 'Weet je, een paar weken geleden toen ik in New York zat...-', en dan realiseer ik me ineens dat dat niet een paar weken, maar een paar máánden geleden is. Say what?
Vandaag heb ik een 'recap' van al mijn september/oktober-outfits voor jullie. Dit soort artikelen maak ik eigenlijk nooit, maar voor de verandering vond ik het wel een keertje leuk. Zelf vind ik het ook erg grappig om te zien, ik ontdek echt een soort patroon in mijn kledingstijl. Moet je kijken hoe vaak ik items draag in de kleur bordeaux rood! En hoe vaak ik mijn laarsjes draag van van Arendonk, en hoe verliefd ik ben op mijn high waisted jeans van Abercrombie... Plus ik merk dat hoe vaker ik outfits post, hoe meer ik de afwisseling van kledingstukken en fotolocaties weet te managen. Kijk maar naar de outfits uit oktober, die zijn toch nog best wel verschillend. Altijd fijn als je ziet dat je jezelf verbetert :)

Welke outfit vinden jullie het leukst?

You Might Also Like

16 reacties

  1. Heel erg leuk zo'n artikel! Alle outfits vind ik heel erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Mooie outfits! Ik vind met name die links onderin erg mooi.

    ReplyDelete
  3. Erg leuke outfit's! Ik vind denk ik die middelste twee onderaan het leukst! xx

    ReplyDelete
  4. Ohhh wat ben je toch weer mooii. Ik ben zo verliefd op je outfitss <3
    Je bent echt een prachtig meisje bella!!
    Heleeeee dikke kus van je "winterefteling-maatje" ;) (-> oehh welke van de 2 zou het nou zijn.. hihi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhw cutie<3 (Of je nou ook Lieke of Daantje bent.. Haha:D Ik gok Lieke. Zit ik goed?^^)
      Heeeele dikke kus terug 'wintereftelingmaatje' :)

      Delete
    2. Goed gegokt me is daantje, so that am lieke ;) :')

      Delete
    3. Good guess ^^

      Delete
  5. Aah ik vind het altijd leuk om zo'n recap te zien, mooie outfits!

    ReplyDelete
  6. Leuk artikel en wat heb je een leuke stijl! X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's beep, lobbi enzo ♡ (wie gok je dat dit is???? ^^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh grapje bij mij staat geen anonymus of wel hahahhaha :'D

      Delete
    2. Hahahahaha nee inderdaad.. jammer daantje ;p

      Delete
  8. Toffe outfits! Mijn favoriet is de 4de van oktober!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke stijl heb je zeg! X

    ReplyDelete