Let's drink some tea and talk about happy things

14:00



Let's drink some tea and talk about happy things. Want als het buiten koud is, dan is thee het perfecte drankje om mee op te warmen, om weer energie van te krijgen en om weer vrolijk van te worden. Zo geldt dat in elk geval voor mij. Dit artikel is een combinatie van vrolijk worden en thee drinken. Klinkt niet verkeerd, toch? (Oh, en het is ook een artikel waarbij ik mijn fotografie-skills weer eens wilde testen... Hehe^^ Kijken of het me lukte om een paar mooie plaatjes te schieten. Ik ben op zich best tevreden met het resultaat, wat vinden jullie?)



De perfecte thee momentjes...

  1. Drinking a cup of tea on the couch, wathing your favourite movie, wearing some pair of warm, cozy socks.
  2. Coming home from school, you're tired and it's extremely cold outside. Then you take a lovely cup of tea to have a little break.
  3. Sitting in front of the fireplace, while enjoying a cup of tea. 
  4. Wearing an oversized sweater, reading a book and havng a cup of tea. 
Mijn favoriete thee...

Ten eerste, doodgewone rooiboos-thee van Pickwick. Hoe saai het ook klinkt. Ik ben gek op rooibos thee :)
Winter-glow thee van Pickwick. Dit is thee waarin kaneel en sinaasappel overheerst. Alleen verkrijgbaar in de winter, ik had nog drie zakjes liggen van vorig jaar. En ja, het is echt de perfecte thee voor in de winter (ook al is het op dit moment nog herfst natuurlijk;). Het doet je denken aan kerstmis.
Vanilla Caramel Tea van Lipton. Deze thee is voor echte zoetekauwen. De geur alleen al is zó lekker, ik zou er zo een geurkaars van kunnen opbranden.
'Oriëntaalse munt' van Westminster Tea... Oftewel gewoon sterke muntthee. Ik vind muntthee niet altijd lekker, maar soms zit ik in zo'n periode dat ik op de een of andere manier altijd voor dit smaakje kies. Ik heb verschillende soorten muntthee uitgeprobeerd, maar kwam altijd weer terug bij deze. Hij is vrij sterk van smaak en geur, en daar hou ik wel van. En hé: Westminster Tea is te koop bij de Aldi. Je leest het goed, bij de ALDI. En echt waar, er is niks aan te merken op de kwaliteit.
Dan mijn laatste en meest recente favoriet, rooibos-thee met mango en chai smaak. Op het moment van typen drink ik er een kopje van. Je proeft duidelijk de chai en het zoete van de mango, heel bijzonder. Als je houdt van de chai latté van de Starbucks, weet ik zeker dat je dit ook lekker gaat vinden.
Houden jullie ook zo van thee? Wat zijn jullie favoriete thee-smaken?

You Might Also Like

11 reacties

  1. Leuke post! Ik hou errug van chai thee, maar die is niet meer verkrijgbaar bij de Appie :(
    Liefs

    ReplyDelete
  2. JAAA NIEUW ARTIKEL!!!!
    Dit schaapje heeft serieus iedere dag sinds woensdag *op zo'n moment dat je boeken voor je neus hebt maar geen zin hebt om te leren en je telefoon heeeel toevallig binnen handbereik ligt...* drie keer per dag gekeken of er al een nieuw artikel was EN NU IS IE ER :)
    Jaaa ik hou ook van thee, vooral in de herfst/winter kan ik er echt verslaafd aan zijn haha ^^ *ook aan schapentruien btww;)*

    Kusje van je schaapje♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ahhw wat lief! En heel herkenbaar, dat 'hehe-ik-moet-eigenlijk-leren-maar-ik-zie-een-telefoon'-moment :D
      ♡Kusje van je medeschaapje♡

      Delete
    2. Ja man, zou verboden moeten worden, die telefoons ;)

      Delete
  3. Leuke post! Ik hou heel erg veel van thee. Groene thee met munt is mijn favoriet! X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  4. Heel leuk artikel, mooie foto's!

    ReplyDelete
  5. Rond deze tijd van het jaar kruip ik ook altijd met een kop thee op de bank, en natuurlijk gezellig met kaarsjes :3

    ReplyDelete
  6. Ik vind je foto's echt tof, ze hebben een hele fijne herfstsfeer! :)

    ReplyDelete
  7. Wat een onwijs mooie foto's, ze passen heel goed bij het artikel en brengen de juiste sfeer over. Tof! En hierzo nog een grote rooibos fan :)

    ReplyDelete
  8. Is die rooibos chai-mango gewoon in de supermarkt te koop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Sorry voor extreem late antwoord, zag deze reactie nu pas.. Whoops!) Ja, hij is te koop bij de Aldi. Zou je niet zeggen, toch? En op de kwaliteit is niks aan te merken, het is echt heel lekkere thee!

      Delete