Inspiration saturday #2

09:00


Het is weer eens tijd voor Inspiration Saturday, de vorige post is alweer een maand geleden! Tussendoor eventjes rustig inspiratiefoto's bekijken kan ik wel gebruiken dit weekend... Maandag begint mijn proefwerkweek, lang leve de bovenbouw. Ik zal dus weer lekker gezellig met mijn neus boven de boeken hangen dit weekend. Echt, alleen maar liefde... -_-
Maar ik zal stoppen met zeuren, het hoort erbij. Ik hoorde dat een hele hoop mensen zelfs al toetsweek hebben gehad!
Afgelopen week was weer druk (het wordt bijna saai om te vertellen), maar ik heb wel een heel leuk item geshopt bij de Zara :) Mijn laatste lesuur viel uit, en een vriendin moest nog heel even de stad in om een cadeautje te kopen voor haar vader. We zetten onze fietsen neer bij de H&M for men, en toen realiseerde ik me dat de nieuwe Zara daar aan de overkant is (want er is kort geleden een grotere Zara geopend in Den Bosch). Tja, en de combinatie Isabella en kledingwinkels... Hehe. Je kan je wel voorstellen dat ik er niet met lege handen uit liep. Binnenkort zal ik zeker iets posten met het nieuwe kledingstuk.
Verder kon ik weer heerlijk mijn ei kwijt bij dansles deze week. Woensdag deden we allemaal rek-oefeningen, en kwam ik erachter dat ik de spagaat bijna kan. Ha! Dat zou nou eens leuk zijn om te kunnen na jarenlang dansen. Ik blijf oefenen en volhouden.


Hoe was jullie week?


You Might Also Like

19 reacties

  1. Isabella! Mooie foto's uitgezocht!!! Groet Edwin

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie plaatjes bij elkaar!

    ReplyDelete
  3. Fijne inspiratie <3 Zo schattig, dat hertje!

    ReplyDelete
  4. Wauwiee ik kom helemaal in de winterstemming :) #ikhebhetzokoud

    ReplyDelete
  5. Alle plaatjes zijn zo leuk :) maar die van de staart van de walvis vind ik het mooist, zo imponerend deze prachtige wezens!

    ReplyDelete
  6. Heerlijke inspiratie foto's! Succes met je proefwerk week! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel:) Gaat goed komen! (Hoop ik;) x

      Delete
  7. Wat een heerlijke winterse inspiratie. En succes met je toetsweek!

    ReplyDelete
  8. Prachtige inspiratie! Succes met je toetsen :)

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie plaatjes! Je hebt trouwens een erg leuke blog :) X

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke persoonlijke/inspiratie post, I like! Heel veel succes met je proefwerkweek, ik weet hoe je je voelt, ik ben 16 en de mijne begint over 4 weken :( En ik ben benieuwd wat je hebt gekocht bij de Zara! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks^^ De outfit met het item van de Zara staat nu online ;)

      Delete
  11. hele mooie inspiratie! Echt een mooie herfstsfeer! :)

    ReplyDelete