Early holiday spirit

13:00

5 december is nog niet eens geweest, maar toch ben ik al volledig in de kerststemming. Misschien ook niet zo heel gek, als je je galajurk en feestelijke kleding al in huis hebt. Kerstliedjes gemixt met sinterklaasliedjes zitten in mijn hoofd, ik eet pepernoten maar tegelijkertijd candycanes, ik ben bereid een kerstmuts op mijn hoofd te zetten terwijl een pietenmuts misschien beter bij deze tijd van het jaar zou passen. Al meerdere mensen spraken van het kerstvirus, nou, nu ben ik dus ook aangestoken. Komt waarschijnlijk omdat ik mijn jurk zag en er direct verliefd op werd. De jurk is van Forever21, heeft een hele hoop kant en een laag uitgesneden rug. Ik heb hem natuurlijk al even aangehad (of stiekem een paar keer, hehe^^) en hij staat zó mooi. Laat dat kerstgala maar komen!


Statement oorbellen: Forever21
Glitter-cropped top: Hollister

You Might Also Like

12 reacties

  1. Wat een super leuke feestelijke top! en de oorbellen zijn ook heel erg mooi.

    ReplyDelete
  2. Ik herken je gevoel helemaal! Ik heb ook het gevoel dat het al kerst is, haha! Laatst was ik in de winkel en hoorde ik alleen maar kerstliedjes en toen vroeg ik me af "waar zijn alle sinterklaasliedjes gebleven"? Die jurk van de Forever21 is so pretty! Het kant vind ik super mooi! Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, het lijkt wel alsof een aantal winkels denken 'we slaan Sinterklaas even over' ofzo haha:D
      En dankjewel, ik ben zo blij met mijn jurk ♡

      Delete
  3. Mooi! Pailletten zijn altijd feestelijk eh :-)

    ReplyDelete
  4. Heel mooi met die pailletten!<3

    ReplyDelete
  5. Leuk spulletjes, love it!

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  6. Ik zit ook al helemaal in de kerststemming :D de glitter top is super leuk!

    ReplyDelete
  7. Ahh de glitter top; i love it!

    ReplyDelete
  8. En zo'n kerstmarkt maakt het gevoel alleen maar beter ^^ Was heeel gezellig met jouuu schatjee :) ♡ xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaah klopt ^^ Was suuuuper leuk, volgend jaar weer ♡

      Delete
  9. Aaah super mooi! Ik ben benieuwd hoe ze staan!

    ReplyDelete
  10. Oh, hij ziet er zo leuk uit! Ik heb het kerstvirus inmiddels ook al te pakken. Het is te besmettelijk..

    ReplyDelete