About last weekend ♥ (my life in pictures)

06:02

Afgelopen weekend was weer eens zó leuk, ik moet weer even foto's delen. Met een stel hele lieve vriendinnetjes vierde ik alvast Sinterklaas met een cadeauspel op zaterdagavond. We hebben gelachen, ons volgepropt met pepernoten en nog veel meer ongezonds, gedanst op Ariana Grande en natuurlijk foto's gemaakt. Want ik kon het weer eens niet laten om mijn fototoestel mee te nemen. Achteraf ben ik heel blij dat ik dat gedaan heb, want er zijn een paar super lieve en grappige plaatjes geschoten.
Oh en Lieke, Daantje, Jara, Eva, Emma, Judith, Sam, Irene, Sara, Amber, Isabel en Laura, als jullie dit lezen (ik weet dat een aantal van jullie dat sowieso doen, dus bij deze;), het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Jullie zijn leuk ♥




Cakepops! <3
Een deel van de cadeautjes...
... en hier ging ik uiteindelijk mee naar huis :)

Hoe was jullie weekend?

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ziet er super gezellig uit!

    ReplyDelete
  2. Het was echt super uber mega ontzettend leuk lieve isabella!! Ik hou van je en de rest van de leuke meisjes op de foto <3. Ik ben ook heeel erg blij dat je je fotocamera bij je had, het zijn super schattige en leuke foto's geworden ;) Moeten we snel weer een keertje doen, heb zo genoten.
    The pictures are so beautiful and I love youu.

    Een hele dikke knuffel van deze blije vriendin Lieke hier

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ziet er gezellig uit!

    ReplyDelete
  4. Heey lieve bella,
    Het zijn hele mooie fotos geworden, wat een goede fotograaf ben je toch. Het was super gezellig, moeten we heeeeeeel snel nog een keertje doen. Love youuu xx Irene

    ReplyDelete
  5. Ziet er echt gezellig uit! ik vind trouwens dat je een mooie lay out hebt! Verander je die eigenlijk per seizoen want het ziet er zo herfstig uit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel, vind ik leuk om te horen :) Ja, die verander ik per seizoen een beetje. Ik ben van plan de herfstblaadjes in het menu binnenkort te vervangen door sneeuwvlokjes bijvoorbeeld.

      Delete
  6. Ziet er super leuk uit! Het sinterklaas spel is altijd zo leuk :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete