About last week (my life in pictures)

18:00


Gewoon even alleen al die eerste foto jongens... Ziet dat er niet geweldig uit? Zo geweldig als afgelopen week. Of nou ja, eigenlijk had ik het weer eens lekker druk en dat zorgde ervoor dat ik er de halve week bij liep als een moe schaap (met mijn wollige truien en vesten;). Vandaar dat ik wat minder vaak artikelen online zet de laatste tijd... :(
Vrijwel altijd maak ik My life in pictures-artikelen met foto's die ik in een maand tijd heb gemaakt, maar deze keer doe ik het even anders. Excusez-moi voor deze onverwachte wending, hopelijk vinden jullie het niet erg;) Ik wilde gewoon even wat leuke foto's delen met jullie, oké?
Over dat goddelijke eten wat je op bovenstaande foto ziet: mijn moeder is de laatste tijd druk bezig met bakken... Bijna elke avond staat er wel iets in de oven. Het grappige is dat ze zelf niet eens doorheeft dat ze zoveel bakt. Laatst vroeg ik nog: 'Mam, staat er nu weer een taart in de oven?' En het antwoord was: 'Ja, maar dat is gewoon vanwege alle appels van onze appelboom die we nu hebben.' Uhh, en daarom heb je laatst ook een brownie-cake en muffins gebakken? Niet dat ik het heel erg vind ofzo hoor, haha! Een half gezonde 'ontbijtmuffin' eten tijdens het huiswerk maken is best wel een hele leuke toevoeging aan mijn avond :)


Bovenstaande foto vind ik zo leuk! Genomen door Claire, het zusje van Amy, op zondagavond. Onze gezinnen trekken samen lootjes, dit jaar was dat voor het eerst. Hehe, ik kan nu al niet wachten op 5 december.
Die avond moesten er natuurlijk ook babyfilmpjes worden gekeken. Ik ken Amy zowat al mijn hele leven, en er zijn heel wat leuke momenten vastgelegd. Ik vind Amy zo schattig op dit shot! Zie die bolle babywangetjes. Kleine meisjes worden groot.
 Een heerlijke cappuccino. Dat had ik wel een paar keer nodig de afgelopen dagen...
Het wordt weer vroeg donker, en dat betekent voor mij kaarsjes branden! Deze komt van Bath & Bodyworks (hoe kan het ook anders, het wordt bijna cliché) en ruikt lekker fris naar citroen.
Ahum. Om maar even te laten zien dat ik er niet bepaald altijd zo uit zie als op mijn outfitfoto's... Gisterenavond had ik een feest (wat trouwens echt geweldig georganiseerd was door een aantal jongens uit mijn jaarlaag, I had a good time:), en daar vóór heb ik meestal zo'n hele routine om mezelf klaar te maken. Nagels lakken, douchen... En natuurlijk een maskertje op doen. En moet je nou toch kijken. Hashtag oh-so-fabulous. Vooral met dat I-don't-care enorme vest er nog bij en die knot op mijn hoofd.
Dit was het masker wat mij een groen monster maakte. Voor een doorsnee gezichtsmasker vind ik hem altijd iets wat aan de prijzige kant, maar geloof me: het is het waard.

Een throwback naar oktober. Om maar even te compenseren met die mooie foto van net. Nee hoor, grapje;) Ik merkte ineens op dat ik dit shot niet in de desbetreffende OOTD had gezet, oeps.
~ Herfst ~

Hoe was jullie week? Wie gaat er morgenavond naar de EMA's kijken?

You Might Also Like

8 reacties

  1. Leuke foto's! Haha die masker-foto:D

    ReplyDelete
  2. Ahh wat een leuke foto's! Vooral met dat maskertje :)
    zo grappig ik ken Amy!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's en ik vind het leuk om dit te lezen ^^ X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  4. hoi hoi Isabella, ik heb je genomineerd, kijk maar even of je er tijd voor hebt :)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's! Heerlijk dat je moeder zoveel bakt, haha!

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! En wat heerlijk zo'n moeder die bakt. Iedere avond smikkelen dus ;)?

    Liefs,
    Anouk

    ReplyDelete