Why I love bodysplashes ♥ my favourites

15:00

Bodysplashes. Als mensen die mij kennen van school dat woord horen, zullen ze waarschijnlijk aan mij denken. Ik heb een tijd standaard rond gelopen met een enorme flacon 'zoete-toverballen-maar-toch-heerlijk-ruikende-spray' (jaja, er waren een aantal erg frappante beschrijvingen. Het duurt wel even als ik ze allemaal ga opnoemen, dus laat ik je dat maar besparen;). Na een aantal maanden besloot ik toch dat het te veel ruimte innam in mijn tas, en dus liet ik de bodysplash voortaan maar thuis. Inmiddels heb ik mijn verzameling met splashes uitgebreid en gebruik ik elke dag één van mijn favoriete exemplaren waar ik het vandaag met jullie over ga hebben. Verder vertel ik je ook waaròm ik geen genoeg kan krijgen van bodysplashes (en ik ze telkens maar blijf kopen. Ja, misschien heb ik op dat gebied een beetje een probleem. Wellicht zal ik ooit moeten afkicken, hehe.)



Mijn eerste favoriet komt van Victoria's Secret, en het is dan ook meteen mijn enige bodysplash van het merk. De geur genaamd 'Sensual Blush' kocht ik deze zomer op JFK airport in New York, toen we terug gingen naar Nederland. Daardoor moet ik altijd weer even denken aan Amerika als ik dit geurtje op heb, en dat maakt het ook wel extra speciaal.
'Sensual Blush' heeft als beschrijving 'roze lotusbloemen en zwoele bossen', waar je op zich niet echt iets aan hebt naar mijn mening, want die zwoele bossen ontdek ik niet echt in de geur... Wel ruik je duidelijk de lotusbloemen en heeft het ook iets heel erg snoeperigs. Mierzoet, je moet ervan houden. Ik ben er niet altijd fan van, maar in dit geval wel. Al helemaal omdat het een bodysplash is! Bij parfum zijn de geuren vaak zwaarder en blijven ze langer hangen. Bodysplash vervaagt heel snel, waardoor de geur subtiel om je heen blijft hangen en mensen niet op een kilometer afstand al kunnen ruiken dat jij er aan komt. Dat heeft wel mijn voorkeur eigenlijk...;)
Mijn tweede favoriet is de geur 'French Lavender & Honey' van Bath & Bodyworks. Ah, Bath & Bodyworks. Geen enkele andere winkel verkoopt producten in zulke lekkere geuren. De geur ruikt zoals de beschrijving al zegt naar lavendel, maar het is niet typisch lavendel omdat het gemengd is met de geur van honing. Die combinatie is echt perfect! Dit zou ik beschrijven als een vrij luchtige, licht zoete meisjesgeur waarmee je nooit fout zit. Een pluspunt van dit exemplaar: het is een kleine flacon, die je dus wèl makkelijk mee kan nemen in je tas (*kuch* Isabella, misschien had je dat al wel iets eerder kunnen bedenken?). Bang dat het flesje beschadigt? Nee hoor, dat is niet nodig! De flacons van bodysplashes zijn namelijk vrijwel altijd van plastic en gaan erg moeilijk kapot. Handig!
Dan zijn we alweer aangekomen bij mijn laatste favoriet, en dat is deze bodysplash in de geur 'Amber blush'. Vorig jaar heb ik daar ooit een keer een review over geschreven, en ik moest zo lachen toen ik die terug las. Slechtste kwaliteit foto's OOIT. Maarja, wat verwacht je dan ook als je foto's maakt met je Iphone, want je leest het goed, dat deed ik... Even huilen.
Hoe dan ook, we zijn weer afgedwaald, 'Amber Blush' is een geur die ruikt naar mandarijn, framboos en iets nootachtigs, wat ik niet helemaal kan plaatsen. Best wel een herfstachtige geur moet ik zeggen! Past goed bij deze tijd dus:)

 Wie van jullie gebruikt ook regelmatig bodysplashes? Daar ben ik wel benieuwd naar!


You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik gebruik body splashes eigenlijk alleen maar in de zomer. Deze lijken me heerlijk!

    ReplyDelete
  2. Oehh lijken me heel lekkere bodysplashes!

    ReplyDelete
  3. Ik gebruik zelf nooit bodysplash, maar als ik het bij andere ruik vind ik het inderdaad wel heel lekker!
    Leuk blog heb je!

    xoxo Mireille
    dresslikemi.com

    ReplyDelete