Review: Miss Sporty glitter topcoat

12:35

Hoi allemaal, vandaag heb ik weer eens een keertje 'ouderwets' een review voor jullie! Ik realiseerde me dat het alweer een lange tijd geleden is dat ik mijn laatste review online zetten, en besloot dat het wel weer eens een keertje tijd werd voor een nieuwe review.
Toen ik vorige week in Eindhoven was voor de Primark, ging ik ook nog heel even langs de Etos omdat Amy een nieuwe eyeliner nodig had. Voor mij meteen een kans om even naar wat leuke producten te kijken. Mijn oog viel op deze glitter topcoat van Miss Sporty. Door de prijs (ik bedoel duh, €2,50.. Dan kan je een product toch niet laten liggen?^^) twijfelde ik geen moment en nam ik het lakje 4009 van de Sparkle touch-lijn mee.


Om eerlijk te zijn ben ik nooit een enorme fan geweest van de nagellak van Miss Sporty... Of eigenlijk, überhaupt van het merk Miss Sporty. Bij goedkope make-upproducten neig ik altijd meer naar producten van Essence en Catrice. Ik ben gewoon meer te spreken over de kwaliteit van die twee merken! Toch vind ik het altijd wel de moeite waard om Miss Sporty-producten uit te proberen, omdat er soms toch wel wat leuks tussen blijkt te zitten. Wie weet is dat deze keer ook wel weer het geval!

Met één laagje topcoat vind ik het effect matig. Ik vind de kleurencombinatie van witte, paarse en blauwe glitters erg mooi, maar met slechts een laagje vind ik het effect nog iets te subtiel. Als ik op één nagel een tweede laag aanbreng, word ik al veel blijer. De zwarte nagellak onder de topcoat zorgt nu een klein beetje voor een soort galaxy-effect.
Na het schrijven van deze review heb ik op alle nagels een tweede laag topcoat aangebracht, en ik heb deze week meerdere keren complimentjes gekregen over mijn nagels. Dat lijkt me toch wel een goed teken!
Mijn eindoordeel: mooie topcoat, mooie kleurencombinatie van de glitters, maar twee laagjes is zeker nodig om het gewenste effect te krijgen. Ik ben best tevreden!
Miss Sporty nagellak is voor €2,50 te koop bij de Etos.

Wat vinden jullie van deze topcoat?

You Might Also Like

13 reacties

  1. Echt een hele mooie glitter topcoat. :)

    ReplyDelete
  2. Mooie topcoat!

    ReplyDelete
  3. Heel mooi en handig product! Ik vind glitters altijd een mooi effect geven :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik ook! Het geeft je nagels altijd net dat beetje extra:)

      Delete
  4. wauw zo mooi! Na 2 keer lakken is die echt onwijs mooi. <3

    ReplyDelete
  5. Echt een leuk effect over een zwarte nagellak! :-)

    ReplyDelete
  6. Na meer laagjes is ie heel mooi, vooral op zwart :)

    ReplyDelete
  7. Ik vind hem er leuk uitzien! Vooral met dat zwarte eronder :)

    ReplyDelete
  8. Mooii! ik hou van glitter lakjes <3 zeker nu dat de wintertijd er weer aan komt :)

    ReplyDelete