Pumpkin everything ~ soap Bath & Bodyworks

12:00

Oktober lijkt wel te betekenen: 'pumpkin everything'. Ook niet zo gek, aangezien het de maand is van Halloween, plus het is deze maand pas ècht herfst en pompoenen zijn gewoon enorm typerend voor dit seizoen. Ook Bath & Bodyworks doet elk jaar weer vrolijk mee met de pompoenen-rage, en dat zorgt voor geweldig ruikende producten. In de herfst hebben de producten van het merk de heerlijkste geuren (naar mijn mijn mening dan natuurlijk;). Misschien baal je nu enorm omdat je denkt dat dit weer zoiets is dat alleen maar in Amerika te verkrijgen is... Maar dat is niet (meer) nodig! Bij the Collectors Company kan je tegenwoordig producten van Bath & Bodyworks bestellen! Houdt er wel rekening mee dat de webshop achter loopt en de producten van nu dus iets later verkrijgbaar zullen zijn.
Ik ga het met jullie hebben over de Deep Cleansing Hand Soaps uit de herfstlijn van dit jaar. Ze zijn namelijk ge-wel-dig.


Voor als je nog niet bekend was met de Deep Cleansing Hand Soaps van Bath & Bodyworks zal ik je een korte toelichting geven. In deze zeep zit Aloë Vera, Vitamine E en kleine verzorgende microbolletjes, die er voor zorgen dat de huid zacht blijft na het wassen niet droog wordt, zoals dat bij de reguliere handzeep wel het geval is. Verder heeft elke variant een lekkere Bath & Bodyworks geur, die ervoor zorgt dat je handen ook nog eens super lekker ruiken nadat je ze hebt gewassen. Nog een pluspunt is dat de flacons altijd super mooi zijn, dus ze staan prachtig in je interieur. Klinkt als de perfecte handzeep, toch? Daar betaal je dan ook voor, ze kosten wel ietsje meer dan normaal. Toch zijn ze nog steeds erg betaalbaar.
Dan zal ik nu iets meer vertellen over de zepen die ik heb! De eerste handzeep heeft de geur 'Pumpkin Pecan Waffles', wat ik op het eerste gezicht opzich best een vreemde combi vind. Pompoen en wafels... Klinkt apart. Desondanks ruikt dit exemplaar heerlijk zoet naar van die Amerikaanse stroop en walnoten. De pumpkin zou ik niet meteen herkennen als ik eerlijk ben.
'Pumpkin spice latté' is de naam van de tweede handzeep. In een flits denk ik aan de welbekende pumpkin spice latté van Starbucks. Als ik de geur ruik, is dat ook meteen hetgeen wat ik ruik. Precies de koffie van Starbucks!
Ik heb ook een handsanitizer in deze geur, en op school kreeg ik zoveel leuke en lieve opmerkingen! Veel mensen dachten dat er echt iemand koffie aan het drinken was. Naar mijn mening is deze zeep dan ook echt een aanrader.
Ik heb nog nooit een 'Pumpkin Cupcake' op, maar ik wil het zeker een keer proeven na het ruiken van deze mierzoete zeep. Het lijkt net alsof je zo uit de keuken komt en iets hebt gebakken als je deze zeep hebt gebruikt. In dit geval ruik ik wel degelijk de pumpkin-kruiden, plus ik ruik nog iets van vanille. Erg lekker!
De laatste zeep die ik heb komt niet van de Pumkin-lijn, maar toch wil ik hem niet weglaten uit dit artikel. Deze abrikozen-zeep was namelijk de reden dat we verslaafd raakten aan de handzepen van Bath & Bodyworks. Hij ruikt lekker fruitig, fris en zoet. Heel wat anders dan de voorgaande zepen, maar toch ook heel erg lekker. Ook deze variant is in de herfst/eind zomer verkrijgbaar.

Waren jullie al bekend met de Deep Cleansing Handsoaps van Bath & Bodyworks?

You Might Also Like

17 reacties

  1. Ik kende dit helemaal niet maar wat klinkt dit goed zeg!

    ReplyDelete
  2. Lijken me heel fijne producten:)

    ReplyDelete
  3. oh my goood ik hou ZO van bath and bodyworks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaah ik ook:) Echt liefde voor de producten die zij verkopen <3

      Delete
  4. Wauw, wat een leuke verpakkingen! Je zou in eerste instantie denken dat het eet/drinkbaar is. Hoe veel kosten ze? Dat kan ik niet vinden in je artikel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè:) Jup, dat klopt. Die kan ik er nog niet bij zetten omdat ze op dit moment (nog) niet te koop zijn bij de Collectors Company. Je kan verwachten dat ze €6,95 zullen gaan kosten. Op Ebay kan je ze wellicht ook vinden, maar dan verschilt de prijs natuurlijk per verkoper. In Amerika kost elk exemplaar $6,50. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen;)

      Delete
  5. Dit ziet er zo leuk uit! Vooral de verpakkinkjes X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  6. Ziet er mooi uit zeg! En pompoen is helemaal nu leuk, deze tijd van het jaar!

    ReplyDelete
  7. Wat een grappige geuren :) Deed mij inderdaad ook aan eten/drinken denken :p

    ReplyDelete
  8. Dit merk heeft zoveel heerlijke luchtjes dat je bijna niet kunt kiezen. Nu ben ik dus weer super benieuwd naar deze haha. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat vind ik ook altijd! Als je in een filiaal loopt kom je ook bijna nooit de winkel uit met een product uit één geurlijn. Too overwhelming, haha:)

      Delete
  9. Ik kende het nog niet. Maar het klinkt fantastisch en ziet er ook nog eens super uit!

    ReplyDelete
  10. wat grappig! Ik kende het nog niet! xx Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  11. Wat een geweldige verpakkingen! Ik heb er nog nooit van gehoord, maar nu ben ik wel ontzettend benieuwd.. 't lijkt me echt heerlijk ruiken allemaal :) xo keysofanouk.com

    ReplyDelete