Photography ~ walkin' through nature surroundings

15:02


En toen liepen we door het bos, een camera bungelend om mijn nek, af en toe onhandig struikelend over takjes en stukjes boomstronk. De zon scheen prachtig, wat maakte dat er op een aantal plekken bijzonder mooie lichtstroken door de bomen heen prikten. De bladeren van de bomen, de kastanjes die je her en der kon ontdekken en een aantal elfenbankjes vertoonden de eerste tekenen van de herfst. Er waren open grasvelden, een grote vijver waarin de bomen eromheen weerspiegelden en houten bruggetjes over slootjes. Het was er vredig en doodstil, alhoewel je heel soms een paard hoorde galopperen. Het was de perfecte dag om foto's te maken.

You Might Also Like

19 reacties

  1. Isabella! Mooie foto's vooral van de hond!Groet Edwin

    ReplyDelete
  2. Aahw heerlijk het herfst gevoel. <3

    ReplyDelete
  3. Wauw, echt prachtige foto's!
    x

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's! Heerlijk 'herfstachtig' - en dan de mooie en leuke kant van de herfst. :)

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's zijn dit zeg! Krijg zo al helemaal zin in herfst :) Liefs

    ReplyDelete
  6. Mooi hoor! Je hond poseert goed ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja hè:) Ze ging er serieus ook echt rustig voor zitten, was heel makkelijk om te fotograferen^^

      Delete
  7. Wat een leuke herfstige foto's (:

    ReplyDelete
  8. Wauw mooie foto's! Ik vind het altijd zo fijn om door het bos te lopen. Even heerlijk genieten van de natuur.

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's! Ik hoop dat er nog veel herfstdagen komen die net zo kraakhelder zijn als die dag.

    ReplyDelete
  10. Wat een super lieve hond heb je! Ik heb zelf een welsh springer spaniel, lijkt er een beetje op :)

    ReplyDelete
  11. oehh haha ik weet waar dit is! Daar heb ik laatst ook hele gave foto's gemaakt. Super mooi!

    ReplyDelete
  12. Beautiful photos! I love how green it is and I love the pup and horses!

    ReplyDelete
  13. Wauw heel mooie foto's zeg! En wat een lieve hond heb je! :)

    ReplyDelete
  14. Super mooie foto's!!
    ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin!
    volg je me teerug? xx

    ReplyDelete
  15. Mooie foto's! Ik fotografeer zelf ook heel graag natuur.

    ReplyDelete
  16. Wat een prachtige foto's! Ik krijg spontaan zin om ook het bos in te gaan met mijn nieuwe camera,
    maar helaas is het al donker buiten.

    ReplyDelete
  17. Lovely pictures girl ik hou erg van de natuur x

    ReplyDelete