Outfit ~ a little different flannel

06:05

Flannels zou ik meestal kopen in wat warmere, donkerdere tinten. Zo vind ik ze meestal het mooist. In dit geval is het ietsjes anders. Mijn moeder nam een tijd geleden deze lichtroze/blauwe flannel voor me mee uit Amerika, met grijze details bij de mouwen èn een grijze capuchon (!). Dat zie je niet vaak bij flannels! Onverwachte kleuren, misschien even wennen, anders dan anders, origineel. Ik ben er wel fan van!
Vandaag een outfitpost met de desbetreffende flannel.

''From where I stand''
Flannel: Abercrombie&Fitch // Jeans: Abercrombie & Fitch // Croptop: H&M // Ring: Six // Bracelets: bought at some random places // Earrings: Bijoux Brigitte // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wauw, wat heb jij een prachtig figuur! Je ziet er super uit! <3

    ReplyDelete
  2. Wauw dit staat je echt super goed!

    ReplyDelete
  3. Heel leuk casual look! Die laarzen zijn echt cool! :) xx

    ReplyDelete
  4. Wat een super leuke outfit en mooie fotos !

    ReplyDelete
  5. Oh my god, die flannel wil ik ook! Ik heb ooit een hele grote oversizede rode flannel met zo'n grijze capuchon gehad, maar die is stuk ): Nu ik deze van jou zie wil ik er meteen weer een, haha. De rest van je outfit vind ik ook prachtig! <3 X

    ReplyDelete
  6. Erg leuke outfit! vind de flannel ook lekker casual en past leuk bij het witte topje :)

    ReplyDelete
  7. Wauww heel mooi!! Knappe knappe bella
    xx Lieke

    ReplyDelete
  8. Isabella! Mooie look,,,,Groet Edwin

    ReplyDelete
  9. Wat heb je een mooie flannel! Heel erg leuk, je kan heel mooi combineren!

    ReplyDelete
  10. Ik vind hem super tof! Leuk juist die kleuren.

    ReplyDelete
  11. Mooi! Je blouse is super leuk! De eerste foto is echt prachtig! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  12. Gave outfit. Het shirtje heb ik ook <3

    ReplyDelete
  13. Mooi meisje ben je, leuke outfit!

    ReplyDelete
  14. Leuk! En wat een vette schoenen :)

    ReplyDelete
  15. What a cute outfit!! I love your crop top and shirt! :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    ReplyDelete
  16. Mooie outfit, toffe jeans! En de croptop staat je ook erg goed!

    ReplyDelete
  17. Super leuke outfit! Je bloes maakt de outfit echt helemaal af.
    Maar had je niet verschrikkelijk koud met die croptop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Oh nee hoor, als ik naar buiten ging deed ik er gewoon een lekkere dikke jas overheen. Maar niet voor de foto's natuurlijk;)

      Delete
  18. ow wauw Isabella! Ik heb al lang niet meer geblogd en dus ook niet op jou blog gekeken, maar nu ik weer is kijk kom ik erachter hoe leuk ik je blog vind! Echt geweldig! En wat een mooie outfit!

    ReplyDelete