Outfit ~ high waisted, grey Levi's (and a cropped sweater)

15:00

Hey, ik ben zo verliefd... OP MIJN NIEUWE LEVI'S. Het is een grijze, high waisted skinny en ik vind hem geweldig. Eindelijk heb ik er een high waisted broek bij in plaats van dat ik half leef in mijn 'regular' high waisted jeans van Abercrombie (het is serieus zo erg dat ik hem doordeweeks draag en dan in het weekend in de was gooi zodat ik hem de volgende week weer de hele week kan dragen. We hebben een verslaafde hier...) De kleur vind ik verder erg mooi en perfect voor het najaar. 
Op de dag van typen ging ik weer eens het bos in, omdat het daar lekker rustig is en de zon heel mooi scheen. Dat heeft ervoor gezorgd dat de foto's zoveel beter zijn geworden dan normaal! Ik ben er echt heel blij mee. 

''From where I stand''
Jeans: Levi's // Sweater: Forever21 // Necklace & ring: Brandy Melville // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

21 reacties

  1. Super leuke outfit , je hebt ook erg mooie foto's gemaakt !

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Love high-wasted.

    ReplyDelete
  3. ahhh die broek is echt geweldig, ik snap dat je hem zo leuk vind! :)

    ReplyDelete
  4. Die foto's zijn prachtig geworden met de zon. Die broek ziet er echt heerlijk uit.

    ReplyDelete
  5. Leuke broek en heel erg mooie foto's. Bedankt voor het compliment over het gastartikel - waardeer het zeer. ^^ Ik heb je gevolgd op Bloglovin', leuke blog heb je! X Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  6. Super mooie broek, hij staat je echt goed!

    ReplyDelete
  7. Die broek is zo pretty, staat je heel mooi! Sowieso draag je een hele leuke outfit trouwens. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhhhh en ik zie nu ook de herfstblaadjes bij je menu. SUPER LEUK! :)

      Delete
    2. Haha ahw thanks^^ Wat een lieve comment(s), ben blij dat je het zo leuk vindt:)

      Delete
  8. Ik vind het een hele mooi combi, ik moet echt een bordeaux rode trui hebben!

    ReplyDelete
  9. Aaah wat een mooie foto's! Hoge broeken zijn zo fijn :)

    ReplyDelete
  10. Gave schoenen en leuke outfit! x

    ReplyDelete
  11. Staat je goed! En wat heeft je blog een leuke herfst lay-out!

    ReplyDelete
  12. Hele mooie foto's en een leuke outfit! Ik vind je blog echt super. Volg je ook via Bloglovin, liefs.

    ReplyDelete
  13. Mooi!! En wat een gave foto's, love it! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  14. Burgundy is a best color for this fall. Nice choice dear! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    ReplyDelete
  15. Wauw bella! (Sorry voor mn extreem late reactie...^^)
    Echt supermooie foto's beep you're so prettyyy ♡
    Kusjee Daantje

    P.s. je weet t ehh? Kerstvakantie zullen en moeten we afspreken ;) Heb dr nu al zin in! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aahhw Daantje lief<3 Jaah in de kerstvakantie spreken we zeker af:) xx

      Delete