Outfit ~ fluffy & cozy

06:00

Van het weekend ging ik met mijn moeder naar een heel mooi stuk natuur bij ons in de buurt om de hond uit te laten. Het is daar werkelijk prachtig. Plus, fall, I love you. De herfst maakt alles altijd net een stukje mooier (alhoewel op deze plek nog niet eens zo veel bomen bruine, gele en rode bladeren hebben op het moment... Maar dat komt nog wel:). Met de gedachte weer eens voor natuurfotografe te gaan spelen nam ik mijn spiegelreflex mee. Maar eenmaal op de plek van bestemming wilde mijn moeder ook best outfitfoto's maken. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Het was alweer een lange tijd geleden dat iemand anders foto's van mij maakte, normaal doe ik het altijd met mijn statief en afstandsbediening. De foto's zien er altijd meteen anders uit als iemand anders ze maakt (tenminste, dat verschil zie ik zelf altijd). Ik vind ze altijd net een stukje mooier. Benieuwd naar wat ik aan had? Klik op 'read more' voor de outfitfoto's.


Fluffy cardigan: Freequent // Shirt: Forever21 // Shorts: Abercrombie&Fitch // Necklace: Primark // Shoes: Van Arendonk


You Might Also Like

25 reacties

  1. such great look on you, love that necklace!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Aaaah, wat een leuke outfit! En wat een mooie benen heb jij - jaloers :$! hihi. Dat fluffy vest lijkt mij echt heerlijk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah wat een lief compliment, dankjewel:) Ja, het vest is inderdaad heerlijk zacht^^

      Delete
  3. Wat een leuke outfit! Het staat je heel mooi! :)

    ReplyDelete
  4. Je ziet er ontzettend leuk uit! :)

    ReplyDelete
  5. Super leuke outfit, ik ben gek op fluffy <3

    ReplyDelete
  6. Ik hou van deze outfit! Ik vind korte spijkerbroekjes op een panty altijd zo tof staan en de woorden fluffy en cozy zijn de perfecte woorden voor de herfst haha!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  7. leuke outfit, en mooie foto's!!
    Liefs,
    Alies en Arjanne -A&A
    PS: we hebben je genomineerd voor de Liebster Award! Check onze blog voor meer info

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit! Xxx

    PS:
    Ik ben VERSLAAFD! aan je blog.. hahahah]

    XX
    mehrbod

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhw wat lief! Dat vind ik echt super leuk om te horen :)

      Delete
  9. Isabella,staat je goed! Groet Edwin

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtig figuur heb je!
    Hele leuke outfit :)

    ReplyDelete
  11. Knappe isabellaaaaa ♥_♥
    X-jes lieke

    ReplyDelete
  12. Wat een super leuke outfit! Je hebt dit echt heel mooi gecombineerd allemaal :) Ik vind je vest echt heel mooi, lekker zacht en warm zo ziet hij eruit! Heel leuk <3 Liefs Emmy

    ReplyDelete
  13. Mooie outfit! Je schoenen vind ik ook heel mooi! En die laatste foto is echt geweldig!

    ReplyDelete
  14. wat een prachtige foto's en benen!

    ReplyDelete
  15. wat een mooie foto's en wat heb je toch een mooi figuur Liefs

    ReplyDelete
  16. Wat een mooie outfit! Echt lief dat je moeder wel foto's wilde maken. Ik zie ook altijd enorme verschillen als iemand anders de foto's maakt. Liefs

    ReplyDelete
  17. Wonderful post! Love the background!
    and you look amazing dear :)

    Come and visit my blog if you want!
    xx
    www.modacapital-blog.com

    ReplyDelete