Outfit ~ addicted to croptops

12:00

De bordeaux rode croptop van H&M... Ik blijf hem dragen. Hij staat gewoon zo ontzettend leuk en is op zoveel manieren te combineren! Gisterenmiddag schoot ik er een outfit mee met mijn denim-skaterskirt, een kledingstuk dat ik mezelf een lange tijd verbood uit de kast te pakken. Ik droeg hem in de lente en zomer zó vaak, dat mensen me eraan begonnen te herkennen. Als je een meisje aan zag komen lopen met een denim skaterskirt, dan was het 'oh kijk, daar hebben we Isabella'. Op dat moment weet je denk ik dat je een kledingstuk te vaak hebt gedragen...
Over mijn week gesproken, die was best relaxed eigenlijk! Ik geniet er nog maar van, want de twee laatste weken voor de herfstvakantie worden weer lekker ouderwets druk...
Ik heb een aantal goede cijfers binnen gehaald en op het moment van typen geniet ik van mijn rustige (net nog redelijk hectische) vrijdagavond. Ik heb mijn zusje en haar vriendinnetje opgemaakt voor een fuif. Gekruld haar en gelakte nagels inbegrepen. 'Nee, dit zijn te veel glitters, Isabella.', 'Zal ik nou stijl haar nemen of krullen?' ('nemen'? Haha!), 'Oh, nog maar een halfuur. We mogen echt niet te laat komen! Opschieten!'. Oh oh, al die onnodige stress van de meisjes. Zo schattig en leuk om te zien! Uiteindelijk zijn ze helemaal stralend naar hun feest gegaan. Ik voelde me wel weer echt een trotse oudere zus :)
Klik op 'read more' voor de rest van de outfitfoto's!

Croptop, skaterskirt: H&M // Ring: Claire's // Bracelets: Primark + markt // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

25 reacties

  1. Super toffe outfit! Zelf ben ik ook echt een fan van croptops en skaterskirts! Geweldige items. En deze combinatie vind ik echt prachtige en staat je onwijs goed. Heel herkenbaar by the way. Dat je een kledingstuk zo vaak hebt gedragen dat mensen je meteen herkennen! haha. Echt heel mooi, prachtige foto's! Liefs.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit, deze crop top staat je goed.

    ReplyDelete
  3. Im addicted to crop tops too! Not that I get to wear them very often because of work.
    I ususally get around it by layering them over a plain dress.
    I really like the colour of the one you're wearing and the denim flippy is cute

    www.quitequaint.co.uk

    ReplyDelete
  4. Superleuk rokje echt! En die crop top staat er fantastisch bij, je hebt er ook echt het figuur voor.

    ReplyDelete
  5. Superleuke outfit! Je hebt groot gelijk dat je die skaterskirt zo vaak draagt, hij is zo mooi<3 Leuke combi ook met de croptop!
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Isabella, Staat je goed en ook in zwart/wit Groet Edwin.

    ReplyDelete
  7. Echt een hele mooi outfit! :) Ik vind je croptop in combinatie met het rokje zo leuk!

    ReplyDelete
  8. Toffe outfit! Vooral de croptop vind ik erg mooi, de kleur is perfect!

    ReplyDelete
  9. Oeh, wat een leuke outfit! Ik vind je kleuren erg mooi, lekker herfstig! (en je haar is prachtig, maar dat even terzijde)


    Liefs, Jantasie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh wat een lieve comment! Dankjewel:)

      Delete
  10. Wat een geweldige outfit! Ik vind je rokje en je laarsjes geweldig!

    ReplyDelete
  11. Wat een gave combinatie, Super leuk Isabella!

    ReplyDelete
  12. Hoi hoi, ik heb je genomineerd voor de 5 reasons why I smile tag. Voor meer informatie lees even mijn artikel http://blackswangoeswhite.blogspot.nl/2014/10/5-reasons-why-i-smile-thtmlag.

    ReplyDelete
  13. ooooh wat een leuke outfit zeg! Je hebt ook zn mooi koppie! ^^

    ReplyDelete
  14. Ahh het staat je super leuk! Denim en bordeaux staat mooi samen :)

    ReplyDelete
  15. Love your outfit! Perfect simplicity! I'm also into crop tops these days! They can be quite addictive!

    xoxo,
    Gabi Barbará
    Barbaridades!

    ReplyDelete
  16. Een simpele maar echt supermooie outfit!
    Liefs

    ReplyDelete
  17. Wauw het staat je ook echt super leuk! De croptop en de rok. Echt prachtig! En ik zou ook verliefd zijn op zo'n croptop haha ;)

    ReplyDelete